Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik ben op van de stress, het is een ramp geweest vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9-6-2010 18:37:42
hallo
sorry ik moet even mijn hart eens kunnen luchten.
ik ben op van de zenuwen want binnen tien dagen is het zover.nu heb ik vandaag drie telefoontjes gahad van genodigde. nu pas zeggen ze ineens daqt ze niet kunnen komen (dus wilt zeggen maal twee want hun mannen kwamen ook)(terwijl ze tenlaatste op 15 mei moesten bevestigen.toen zeiden ze: tuurlijk komen we)
en nu zegt een vriendin dat ze niet kan omdat ze geen babysit meer heeft, een collega zegt dat haar man moet werken die avond en een ander collega zegt: dat ze van iemand anders al een uitnodiging had gehad (veel vroeger als mij zegt ze) en dat ze dat niet kon wijgeren (ik had mn uitnodigingen in februarie gegeven)

nu ben ik wel blij dat het mensen zijn van het avondfeest (das enkel voor buffet en taart) twas een ramp geweest waren het mensen geweest die naar het eten kwamen (had me veel geld gekost)

nu heb ik zoooooooooooooooo schrik er gaan er nog afbellen he (ziek zijn,.....)
en het zijn nog tien dagen
pffff ben ik de eenigste die dit meemaakt? ik zie het vandaag even niet meer zitten.
sorry, ik moest het even kwijt.
ik weet dat er altijd iets kan tussenkomen. ieder heeft zijn zorgen he maar het is echt niet fijn dat het er al zes zijn.dat is al een heel deel he.

groetjes tania

tania

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1501


Mila
5-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 18:47:17

Bij mij hebben er 2 dagen op voorhand nog mensen afgebeld...



Kim
14-5-2010
 Meld misbruik9-6-2010 18:49:27

Hey!

Niet fijn te horen inderdaad. Wij hadden ook (last minute) veel afmeldingen en daar baalde ik ook flink van. Maar al met al is het vooral pech voor hun! de afwezigen hebben ongelijk. dan missen ze maar een topdag, toch?


alvast veel plezier en geluk gewenst!

Gr Kim




sofie
24-10-2009
 Meld misbruik9-6-2010 19:10:05

bij ons hebben er zelfs de dag zelf nog afgebeld , en dat voor het avondfeest, dat was al erg, maar het ergste was dat er zelfs zijn die gewoon niet kwamen opdagen zonder iets te laten weten , en dat was meer dan een dure zaak! en dat noemen ze dan vrienden...



eline
20-5-2011
 Meld misbruik9-6-2010 19:15:36

Tania, normaal kan je toch enkele dagen op voorhand doorgeven hoeveel man er komt?
Dan ben je wellicht je geld niet kwijt aan die mensen. Check eens bij je zaal
 
Eline 



Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 19:26:44

Hey Tania,

Echt niet leuk om te horen maar ik vrees dat het er nu eenmaal bij hoort.
Zelf heeft er (nog) niemand afgebeld bij mij maar ik hoor van vriendinnen die reeds getrouwd zijn dat het geregeld gebeurt. Normaal kan je tot 3 dagen ongeveer op voorhand nog wijzigen voor de zaal. Als er de dag zelf nog mensen zouden afbellen ga ik gewoon voorstellen aan mensen op onze receptie om te blijven. Op die manier "verlies" ik er niet echt geld mee. Kop op, laat dit geen domper zijn! x



tania

 Meld misbruik9-6-2010 19:34:02

hallo iedereen
ik vind het echt fijn dat er zoveel reacties komen.
dank je voor jullie lieve woordjes.
ik heb juist gebeld naar de traiteur. hij heeft er nu zes geschrapt (oef)
maja de schrik blijft nu wel hangen dat er nog gaan bellen
ik kan er niet veel aan doen he. proberen te genieten van de laatste dagen als verloofde
en hopen dat er niet teveel van die telefoontjes komen

bedankt
xxxxxxxxxxxxx
tania



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2010 20:00:16

Ik wil je niet teveel schrik aanjagen, maar ik vrees dat veel bruidjes zoiets meemaken... Wij hadden op de dag zelf ook 2 afwezigen (eentje voor het avondfeest en eentje voor het dansfeest) wegens 'ziekte': eentje was zwanger en misselijk en de ander lag gewoon nog zat in z'n bed! Niet fijn! Wij moesten het eten voor deze mensen betalen. Het drinken uiteraard niet.

Wat we ook meemaakten, was dat de dag voor we trouwden m'n neef plots belde: 'Oh ja, je weet toch dat mijn vriendin vegetarisch eet?!' NIET DUS!!! Ik had hem gezegd dat alles al was besteld. Dus belde hij zelf maar naar de feestzaal... Van lef gesproken! Maar ze kreeg dus iets vegetarisch op haar bord (wat weet ik niet, want ik vertikte het om eens te gaan kijken).

Zo zie je... 't Is overal wel iets!

Maar laat het niet aan je hartje komen! Op de 'grote dag' ben je dat allemaal vergeten en mag de wereld vergaan: jij trotseert ze wel! Die dag zelf heb je zoveel adrenaline en zelfzekerdheid dat alles zijn gang gaat! GENIETEN!!!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2010 20:00:55

Ik wil je niet teveel schrik aanjagen, maar ik vrees dat veel bruidjes zoiets meemaken... Wij hadden op de dag zelf ook 2 afwezigen (eentje voor het avondfeest en eentje voor het dansfeest) wegens 'ziekte': eentje was zwanger en misselijk en de ander lag gewoon nog zat in z'n bed! Niet fijn! Wij moesten het eten voor deze mensen betalen. Het drinken uiteraard niet.

Wat we ook meemaakten, was dat de dag voor we trouwden m'n neef plots belde: 'Oh ja, je weet toch dat mijn vriendin vegetarisch eet?!' NIET DUS!!! Ik had hem gezegd dat alles al was besteld. Dus belde hij zelf maar naar de feestzaal... Van lef gesproken! Maar ze kreeg dus iets vegetarisch op haar bord (wat weet ik niet, want ik vertikte het om eens te gaan kijken).

Zo zie je... 't Is overal wel iets!

Maar laat het niet aan je hartje komen! Op de 'grote dag' ben je dat allemaal vergeten en mag de wereld vergaan: jij trotseert ze wel! Die dag zelf heb je zoveel adrenaline en zelfzekerdheid dat alles zijn gang gaat! GENIETEN!!!



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik9-6-2010 23:05:11

Wij hadden dit ook voor, hoor! Eentje zei zelfs dat ze zich van zaal had vergist, ze dacht dat deze dichter bij haar thuis lag & zag de verdere verplaatsing niet zitten, omdat ze toch wel 6 dagen later examen had. Wat zijn we dan bezig? Die moet ik dus niet meer horen of zien, lijkt me logisch. & dan hadden we nog een zieke & een ziek kind, wat natuurlijk wel kan, maar langs de andere kant wel een heel erg makkelijk excuus kan zijn ook.

Ik heb het gewoon niet aan mijn hart laten komen, hoor, ons feest was er niet minder om! De afwezigen hebben absoluut ongelijk! ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...