Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd :)

  6-6-2010 13:02:27
Dag bruidjes!

Wij zijn vrijdag getrouwd! Het was een SCHITTERENDE dag! Jammer dat het allemaal zo voorbij vliegt... Maar we genieten nog na...

Leandro en ik zijn beiden bij onze ouders blijven slapen de avond voor ons huwelijk. Heb eigenlijk geen oog dichtgedaan... hihi. S'morgens heb ik koffiekoekjes gegeten met mijn ouders, broer en zussen. Om kwart na 7 moesten we vertrekken naar de kapper. Daar hadden ze ongeveer 1.5 uur werk mijn haar. Bij het thuiskomen konden we direct vertrekken naar de make-up (Flo de Vie op Zomergem-Beke, een echte aanrader!). Tijdens het aanbrengen van mijn make-up kwam daar ook de fotograaf van dienst toe (fotograaf Vergauwe uit Eeklo, op en top professioneel!).

Bij het thuiskomen was het tijd om de jurk aan te trekken en de juweeltjes aan te doen, wat keek ik uit naar dit moment :)
Na enkele foto's met de mama en de zussen, stond ik eventjes buiten aan de voordeur aangezien mijn buurvrouw een fotootje wou nemen en je raadt het nooit....

een overvliegende vogel liet een boodschap vallen! Ik had eerst iets gezien op mijn zus haar bolero'tje en toen zag ik dat ik ook in de klappen had gedeeld... Op dat moment (11.30u) kwam ook de bus met de volledige suite in de straat gedraaid... Je kan je dus wel voorstellen hoe hectisch dat was! Gelukkig had ik geen wit kleed, mijn rok was taupe van kleur. De fotograaf heeft ons direct gerustgesteld, we konden op het gemak alles proberen afkuisen en hij ging de suite tegenhouden :) Met water en een haardroger hebben we alles vlug kunnen afkuisen, maar het was toch even paniek hoor!

Ik werd toch wel zenuwachtig toen ik stond te wachten tegen dat het ventje aanbelde. Maar wat een mooi moment :) Leandro zag er super uit, hij had een prachtig bruidsboeket bij en heel de familie applaudiseerde :)

Dan was het tijd voor cava en een broodjeslunch. Ondertussen gingen wij met de fotograaf vlug enkele foto's nemen, aangezien wij een vergroting wilden tegen s'avonds en hij dit niet geregeld kon krijgen met de foto's die we in de namiddag in het centrum van Brugge gingen nemen.


Om half2 trouwden we voor de wet in het stadhuis van Eeklo. Daar waren we ongeveer 10 minuutjes te laat, want het was toch zo gezellig thuis;) Er stond heel wat volk aan het stadhuis te wachten, dat was echt wel tof. Het wettelijk huwelijk duurde maar een 20tal minuutjes, maar was wel mooi opgeluisterd met onze eigen muziek en een tekst die werd voorgelezen door broer en zus.

Bij het buitenkomen werden massa's rijst en papieren hartjes over ons gegooid, dit heeft hele mooie foto's opgeleverd en was echt een tof moment!

Na de felicitaties zijn we op de bus gestapt richting centrum Brugge en ondertussen hebben we ook een cava'tje gedronken op de bus.
In brugge is de suite SUPER ontvangen geweest in de loungebar van Café Leffe op 't Zand. Super bediening, meer dan voldoende lekkere hapjes en drank, toffe locatie... echt een aanrader! (ik heb zelfs een boeketje gekregen van de zaak ;)) Ondertussen gingen wij foto's trekken in het centum... Het was echt super, heel veel positieve reacties gekregen van de toeristen ook :) Het was wel megawarm, maar mij hoor je niet klagen hoor :)
Nadien reden we naar de Zandberghoeve te Oedelem waar we nog wat familiefoto's genomen hebben aan het meer en waar dan ons avondfeest doorging. Bij deze ook een dikke pluim voor ceremonie Smet uit Brugge waar onze bus van kwam. De service was prima en de chauffeur zorgde voor een grappige noot op de bus.

We hebben buiten kunnen aperitieven, wat heel tof was gezien de prachtige locatie! Na het diner kwamen dan de avondgasten toe. Het ontvangen van alle gasten, alle bewonderende blikken, de intrede in de zaal met bijhorend applaus, het binnenbrengen van de bruidstaart, de openingsdans... 1 voor 1 magnifieke en onvergetelijke momenten! Het dansen kwam wat traag op gang, maar het is toch een superfeestje geworden! Als we nu naar de foto's en filmpjes kijken, man man man:) We hadden ook een Praatpaal voorzien op het feest. Dat ding was dus superpopulair, wat een hetse daarrond! Er stond altijd een file aan het toestel, ik heb ze daar zien dansen, springen, zingen, menselijke piramides bouwen... Hihi, ben echt benieuwd naar onze dvd's :)

Rond 5 uur hebben we ons feest afgerond met een laatste slow en de mensen die nog aanwezig lopen liepen in een cirkel rond ons, een magisch moment :)
Bruidjes en bruidegommen, geniet van jullie dag want het vliegt zo voorbij en inderdaad, cliché cliché, het is de mooiste dag uit mijn leven geweest :)

Foto's die door vrienden genomen werden kan je vinden op

http://www.facebook.com/home.php#!/album.php?aid=223720... zal mijn profiel enkele dagen voor iedereen toegankelijk maken.

Geniet van de voorbereidingen en van jullie grote dag!

Lindsy en Leandro





























lindsy
4-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2009


lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik6-6-2010 13:21:48

PS, maar zeker niet onbelangrijk ;) Onze DJ was LeBart en hij heeft dat echt super gedaan! We hadden geen makkelijk danspubliek, maar hij is er toch in geslaagd om er een super dansfeest van te maken!



bianca
3-7-2010
 Meld misbruik6-6-2010 14:11:04

mooie foto's mooi kleedje

proficiat
bianca



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-6-2010 14:45:25

Hey Lindsy,

hartelijk gefeliciteerd ! Jullie zagen er zooooo mooi uit ! Net zoals de zon die jullie vast en zeker prachtige foto's zal opgeleverd hebben. Geniet nog maar lekker verder van elkaar en van die magische dag die jullie beleefd hebben. Wij wensen jullie een hééél gelukkig huwelijksleven toe !



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik6-6-2010 17:02:45

Hey,

Dikke proficiat!!! Het zag er allemaal heel erg mooi uit!
Je kleed was prachtig!!! Van waar kwam het?

Groetjes,
Edel




Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik6-6-2010 17:16:32

Hallo.

Ik heb jullie zaterdag gezien in Eeklo toen jullie toekwamen aan het stadshuis. Je kleed was inderdaad prachtig. Jullie hadden een leuke bus ook. Een hele dikke proficiat!!!

Groetjes Keshia





Katrien
25-9-2010
 Meld misbruik6-6-2010 20:26:01

Ik kan de link niet openen...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-6-2010 21:41:36

Héél mooie foto's!!! Proficiat!!!



Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik6-6-2010 22:58:46

Hele mooie foto's! En mooi kleed! Een dikke proficiat en alle geluk van de wereld in jullie verdere leven!

Groetjes,
Kimberley




lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik7-6-2010 10:30:48

@ Edel: mijn kleed kwam van de Linea Raffaelli concept store in Brugge, een echte aanrader! Superservice daar!



Eline
31-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 18:49:19

Echt prachtig.
Nog veel geluk samen.

Groetjes



inge
21-8-2010
 Meld misbruik8-6-2010 15:03:13

Een hele dikke proficiat! En een super mooi kleed! Mijn rok is ook dit model maar dan in een ander kleurtje met een andere top.
Ook van Liea Raffaelli!



sanne
3-9-2010
 Meld misbruik9-6-2010 14:10:24

Proficiat! Heel mooie foto's en een kei knap kleed!

Groetjes



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...