Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VT4

  5-6-2010 10:44:55
Dag lieve mede-bruidjes,

Ik krijg gisteren op mijne GSM telefoon van VT4 met de vraag of wij zouden willen meedoen met een trouwprogramma. Beetje zoals met het concept van Komen Eten.... Ik zal zeker kijken omdat we zelf trouwen en een trouwprogramma is zeker ook leuk om naar te zien. Maar om nu mijn prive-leven met kijkend Vlaanderen delen...daar voel ik niet veel voor.

Zijn er hier nog mensen die gebeld zijn? En wat hebben jullie gezegd?
Ik vraag mij af hoe zij aan mijn nummer komen...


Liefs,
Edel


Edel
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 3067


Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik5-6-2010 10:53:43

Heb je een huwelijkswebsite ergens? Zo zijn ze aan ons nummer gekomen... We hebben geweigerd om mee te doen, met dezelfde reden als die van jou, maar ook omdat ik denk dat ze de meest uiteenlopende karakters bij elkaar zullen zetten, puur voor de kijkcijfers hé... Dat zie je trouwens bij Komen Eten ook... Iedereen zijn zin natuurlijk maar wij doen alvast niet mee Groetjes Deborah



Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik5-6-2010 11:13:52

Hoi,

Wij zijn ook gebeld geweest. Denk dat ze ons nummer hebben via onze ceremoniemeester. Ze bellen die mensen en de dj's en zo af om nummers te ronselen van aanstaande bruidjes en bruidegommetjes.

Zo een speciale dag die echt puur om te genieten is daar willen wij niet op gekeurd (of afgekeurd) worden. Die houden wij liever onder mensen van wie we echt willen dat ze erbij zijn. Wij hebben dus ook geweigerd.

Maar ik zal ook wel kijken naar het programma uit nieuwschierigheid.

Groetjes Dorien



Ife
15-7-2011
 Meld misbruik5-6-2010 11:41:09

je moet eens via de zoekfunctie op dit forum zoeken, ik heb gezien dat daar al heel wat rond gezegd geweest is. Aan de reacties te lezen zijn er geen mensen (van dit forum dan toch) te vinden ervoor :-)
Zelf zou ik dat ook niet willen hoor... tenslotte probeer je "jullie" dag in te richten naar een soort ideaalbeeld dat je voor ogen hebt. En iedereen heeft een ander beeld voor ogen hé...
Wij hebben bijvoorbeeld 's avonds een kampvuur en live gitaarmuziek (kleinkunst à la Zjef Vanuytsel, Boudewijn de Groot...) Ik kan mij voorstellen dat zoiets niet voor iedereen weggelegd is :-) Ik zou het me dan toch eerlijk gezegd aan trekken als iemand daar iets slecht zou over zeggen...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-6-2010 14:31:59

Hier is al 2x een topic over geweest (even zoeken via zoekfunctie) en inderdaad, er was niemand voor te vinden om te kijk gezet te worden voor gans Vlaanderen (toch niet om beoordeeld te worden door wildvreemden).
Blijkbaar vinden ze héél weinig volk om hier aan mee te doen, want ik zie al weken reclame voor dit programma passeren waarbij staat dat je hen mag contacteren als je geïnteresseerd bent of iemand weet die interesse zou kunnen hebben.



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik5-6-2010 15:43:27

hey, wij zijn over een paar weken hiervoor ook gecontacteerd en hebben ook geweigerd! ze halen je nummer ook gewoon bij de gemeente!
grtjs jessie




Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik5-6-2010 15:51:29

Hey,

Er bestaan inderdaad al andere topics hierover. Ik ben een maand of twee geleden ook door VT4 opgebeld. Ik heb toen twee keer gevraagd hoe ze aan mijn gsm nummer kwam en tweemaal draaide ze rond de pot en wrong ze zich in allerlei bochten om dit niet te moeten zeggen. Heb het dan maar opgegeven, zal inderdaad wellicht via feestzaal, fotograaf, ceremoniemeester, ... zijn. Ik zou er alleszins nooit van mijn leven willen aan meedoen!



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik5-6-2010 17:40:57

Hey,

Ik heb idd net als jullie totaal geen interesse om mee te doen! Ieder huwelijk wordt georganiseerd hoe het koppel het wil! Onze dag is helemaal naar onze zin en ik wil echt geen "punten" daarop krijgen!

Groetjes,
Edel




Edel
7-8-2010
 Meld misbruik5-6-2010 17:41:00

Hey,

Ik heb idd net als jullie totaal geen interesse om mee te doen! Ieder huwelijk wordt georganiseerd hoe het koppel het wil! Onze dag is helemaal naar onze zin en ik wil echt geen "punten" daarop krijgen!

Groetjes,
Edel




inge
15-4-2011
 Meld misbruik5-6-2010 21:50:34

Volgens mij zijn er geen kandidaten :) Als ze nu nog altijd mensen zoeken? Jammer... Had dit graag gezien voor ik concreter begon te plannen. Ideetjes pikken hier en daar he ;)



Goedele
16-10-2010
 Meld misbruik6-6-2010 2:33:39

Ik ben eergisteren ook gebeld geweest. De mevrouw was wel heel vriendelijk maar begon eerst de hele uitleg te doen, alvorens mij te vragen of we geïnteresseerd waren. Ze had haar die uitleg kunnen besparen...:-)

Groetjes,



Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik6-6-2010 10:27:59

Wij hebben enige tijd geleden een mail gekregen met de uitleg en de vraag of we willen meewerken.
Na het lezen geklikt op "verwijderen"
Stel je voor dat vreemden naar jouw dag komen en meebeleven en dat dan compleet afbreken door kritiek.
Iedereen vindt zijn dag de mooiste, het kan niet anders dan dat er tegenkantingen zullen zijn.
Maar ik zal zeker kijken als ze het uitzenden



helena
10-7-2010
 Meld misbruik7-6-2010 15:53:37

Mij hebben ze wel 2x gebeld om te vragen of wij ook aan het programma wouden deelnemen maar heb ook telkens geweigerd voor dezelfde reden ieder organiseerd zijn trouw zoals zij het graag hebben en daar heeft niemand iets over te oordelen. Het is die dag een mooie en belangrijke dag vind ik voor mijzelf ook en als je dan nog eens mooi gekeurd worden je wordt als bruid zowieze gekeurd op wat je aan hebt en of alles wel mooi en goed is georganiseerd door eigen familie en vrienden.
Maar zal toch ook kijken naar het programma.



Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik8-6-2010 21:33:37

mij hebben ze ook al twee keer gebeld..heb ook geweigerd..dit is iets tussen ons en de rest hoeft dat niet te zien :-)

groetjes,




Chiara
21-8-2010
 Meld misbruik11-6-2010 16:25:09

Hier idem dito, ook twee keer telefoon gehad ervoor! Zou het wel leuk vinden om later die aflevering eens te kunnen herbekijken als herinnering, maar ben er ook echt niet voor te vinden dat wildvreemden op je feest komen en op alles commentaar zouden geven... Heb dus ook die mevrouw vriendelijk bedankt!



kris

 Meld misbruik25-6-2010 14:36:19

het maakt niet uit van waar ze je nummer hebben gehaald.....het is nog altijd het koppel zelf die beslist of zij al of niet meedoen.

En het fabeltje: er doen geen mensen mee, moet je ook niet geloven. Ik draai morgen een trouwfeest die zal gefilmd worden door VT4. En volgens mijn contacten bij die maatschappij zit hun programma voor dit najaar zo goed als vol.
Maar het is zoals gezegd, heel veel weigeren om begrijpelijke redenen!! Met alle respect ervoor!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info