Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

donkere enveloppen

  4-6-2010 15:14:46
Hey,

Ik heb voor mijn uitnodigingen een donkere enveloppe gekozen. Ik zou deze graag printen met een lichter kleur.
Ik heb al geprobeert op de enveloppe zelf en ook met doorzichtige etiketten, maar niets lukt.

Weten jullie raad?

groetjes

Saskia

Saskia
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1167


Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik4-6-2010 15:42:26

Dag Saskia,

Als het er niet al te veel zijn zou ik ze schrijven met een zilver of goudpen, of eventueel met zo'n gelpen in een bleke kleur?
Printen zal nog niet zo eenvoudig zijn vrees ik, de meeste inkten in printers zijn niet dekkend...

Groetje en veel succes




Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik4-6-2010 16:03:13

Hey Saskia,

Ik sluit me aan bij Bieke. Printen zal denk ik moeilijk gaan. Ik heb mijn enveloppen ook allemaal geschreven met een wit stiftje (en het waren er 252). Dit ging eigenlijk nog redelijk vlot en buiten in de zon is dat zelfs nog plezant :)

Groetjes en veel succes met je enveloppen!




Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik4-6-2010 16:13:58

Hey Saskia,

Wij hebben zwart enveloppen en hebben de adressen met een zilveren pen erop geschreven.

Groetjes
Sabine



gina
9-7-2010
 Meld misbruik4-6-2010 16:52:59

Hoi,

bij ons waren het ook zwarte enveloppes.
Ik heb ze ook allemaal met de hand geschreven,
met een zilveren stiftje.

Groetjes en succes ermee!

Gina



kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-6-2010 18:02:28

bij ons waren het zilver witte enveloppen en het ze geprint met men printer. ze droogden goed heb geen strepen nog vegen, dus heb chance gehad



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-6-2010 20:15:46

Hallo,

Ik denk ook niet dat je gaat kunnen printen op een donkere enveloppe, ik had nu wel beige enveloppen, maar heb kalligrafieles gevolgd en heb alle uitnodigingen zelf geschreven. In de inkt voor kalligrafie heb je wel dekkende inkt, maar je moet ze wel zelf schrijven. Ik heb de inkt bij Schleiper gehaald, je kan altijd eens gaan kijken, ze hebben heel veel keuze.

Succes

Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info