Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Na 17 dagen eindelijk een verslagje!

  31-5-2010 13:09:36
Hallo bruidjes en gommetjes,


14 mei 2010 was onze grote dag hierbij een verslagje:

Na een heel onrustige nacht liep om 06.30 uur eindelijk mijn wakker af, we hebben wel samen geslapen.
Nog snel in de douche en toen richting mijn kapster waar ik woensdag al was geweest om ze te laten inrollen en 2 uur onder de droger gezeten.
Ze heeft er dan een laatste touch aan gegeven dat ik om acht uur buiten was en dan direct door naar de sminkster.
Daar was ik dan om 08.45 uur buiten!

Naar mijn schoenmoeder gereden om dan samen met haar naar mijn vader te rijden, toen zijn ook de eerste traantjes al gepasseerd.
Om 09.30 uur waren we dan bij mijn vader dus we hadden nog wat tijd want om 10.30 uur kwam mijn ventje en om 10.00 uur de suite.

Mijn schoonmoeder heeft dan nog rustig een koffie gedronken en een sigaretje gerookt en toen kwam de viodegraag, fotograaf en de ceremoniemeester eraan!
Vanaf dan is het allemaal heel snel gegaan, mijn kleedje aan gedaan met de bijpassende schoentjes en juwelen en dan nog even moeten wachten. Ondertussen was de suite ook al aangekomen en dan was het EINDELIJK zover!

Stipt om 10.30 uur hoorde ik mijn ventje aankomen met de koets (was een verassing voor mijn papa), ik met volle spanning wachten tot hij aanbelde en toen : "DING DONG", ik deed de deur heel voorzichtig open en daar stond hij dan, in kostuum en met een prachtig bruidsboeket!
Ik ben beginnen wenen maar was niet alleen hij heeft ook een traantje gelaten, na elkaar goed te hebben bekeken zijn we dan naar binnen gegaan voor een broodje te eten.

Om 11.00 uur hebben we dan nog wat foto's genomen en toen was het eventjes paniek, mijn schoonvader misstapt zich en PLONS het zwembad in seg! Hij had thuis nog een kostuum hangen dus hebben ze hem dat maar gaan aandoen.
Al maar goed dat het mijn ventje niet was :-).

11.30 uur vertrek naar het stadhuis met de koets, we hebben 1.30 u gereden van Kasterlee naar Turnhout.
13.30 uur wettelijke trouw
15.00 uur kerkelijk huwelijk waar het veel traantjes zijn gevloeid, wij hadden een live bandje en de kerk was versierd met witte balonnnen. Bij het buitengaan stonden er 2 tractors en die bleven maar tuuten maar was wel heel leuk.

Tussen het stadhuis en de kerk hebben we dan ook onze fotoschoot nog gehad in het Stadspark van Turnhout.

Na de kerk naar huis om nog wat foto's te trekken en toen zagen we ook ineens al dat ze hadden binnen gezeten en het huis buiten versierd hadden maar dat was dan uiteindelijk nog niet alles.(zonder sleutel)

Dit is wat ze hebben gedaan:
- 70 bakken leeggoed overal verstopt waarvan een +/- 50 bakken in een hoop zavel
- rond het huis werfhekkens met plastiek rond
- overal wc papier en rood-wi lint
- 100 kg confettie in de garage en in ons bed
- de trap naar boven vol met bierflesjes, ook de schouw
- en dan nog een spandoen met "NET GETROUWD 3 X TUUTEN"
- ook aan hun cadeau hebben we veel werk gehad.

Veel werk gehad dus maar ook veel hulp.

Voor we foto's begonnen te trekken heb ik dan mijn hondje buiten gelaten, en we konden ze niet meer pakken, door het feit dat ze bij ons binnen hadden gezeten en rondom het huis! Een malthezer heeft niet veel nodig eh.
Na een halfuur heb ik het dan moeten opgeven, naar de vrienden gebeld en die waren zo verschoten dat ze met zen allen zijn gaan zoeken zonder enig resultaat.

Om 19.00 begon dan de receptie, zodat we om 20.00 uur de zaal zijn binnnen gedanst.
23.00 uur onze openingsdans en toen is het feest losgebarsten dat we om 05.30 uur voldaan in ons bedje lagen.

Ik heb veel aan mijn hondje gedacht maar toch heb ik het van me af moeten zetten en de dag erna hebben we ze dan terug gevonden.

Ik kan het alleen maar beamen geniet ervan want voor je het weet is het voorbij.
Buiten de 2 tegenslagen hebben wij er super van genoten en zouden het zo terug over, maarja de centjes eh!:-)

Wij zijn nog 4 dagen naar londen geweest en super genoten van elkaar, nu kunnen we beginnen aan ons volgend project.

P.S. Wie zijn feest geeft in het Molenhof van Ravels zal er zeker geen spijt van krijgen.
Ook onze DVD is al thuis en super, met dank aan Freddy Van de Cauter.

Foto's komen nog.







Gwen
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1974


Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik31-5-2010 13:20:40

Van harte gelukgewenst ! Ik heb wel ferm gelachen met je schoonvader die het zwembad in struikelde ! Dat zijn onvoorziene dingen maar die toch voor de nodige hilariteit zorgen, he.
Blij voor jullie dat alles zo goed afgelopen is !
Geniet nog maar fijn verder van de wittebroodsweken !



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-5-2010 20:03:30

Proficiat en ik wil zeker de foto's zien!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info