Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Last-Minute Afzeggingen

  27-5-2010 21:23:36
Hoi allemaal,

Zijn er hier nog bruidjes, die last hebben (gehad) van last-minute afzeggingen? Eéntje, die toch wil komen, ééntje, die wegens examens niet meer kan komen, een koppel, waarvan er ééntje ziek gevallen is & die dus ook niet meer komen! Ik krijg er een punthoofd van & dat 2 dagen voor de trouw!

Maar goed, er is mij altijd gezegd dat je op zo'n momenten uw vrienden wel leert kennen, naast de onaangename zijn er ook mensen, die ons op positieve manier verrassen! Maar ik sta er toch van te kijken, ik zou nooit nog 2 dagen op voorhand nog het koppel lastig vallen, wetende dat met de zaal ook alles moet geregeld worden!

Maar geen stress, dat is allemaal niet het belangrijkste! :)

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1726


Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik27-5-2010 21:28:20

Hey!

Aan ziekte kan je natuurlijk niets doen... Maar zo ineens beslissen dat je wel komt!!! Des geen schaamte hebben. Tja... Ik hoop dat ik het niet meemaak want je moet zoieso, bij ons toch, de maandag voor de trouw je definitief aantal doorgeven en wordt dan ook zoieso aangerekent.

Gohja, ik vrees dat elk koppel wel een afzegging meemaakt. Voor ons is het nog even wachten.

Groeten,
Astrid



Tina
11-9-2010
 Meld misbruik28-5-2010 8:17:13

Helaas zijn er mensen die op het laatste moment beslissen.Ik zou mij schamen en proberen om toch een oplossing te zoeken omdat het bruidspaar er voor moet betalen.


Vorig jaar is mijn grootvader gestorven enkele dagen voor vrienden van ons trouwden. Ik heb hen verwittigd dat ik kom, maar dat ik alleen kwam eten en daarna waarschijnlijk direct naar huis ging als ik me niet goed voelde. Ik ben na het eten nog even op het dansfeest gebleven. Ik sta normaal ook wel op de dansvloer, maar kon dat toen niet. Maar zij wisten waarom dus.





Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-5-2010 13:20:19

Wees blij dat ze nog iets laten horen. Bij ons zijn er die gewoon niet komen opdagen zijn. (hadden nochtans bevestigd!). Daar betaal je dan nen hoop geld voor... Achteraf heb ik er nog een bedankfoto in de bus gestopt. Meer laten zien dat wij 'zo' niet zijn!

groetjes, Carolina



Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 13:42:20

Bij ons nog 14 dagen op de teller dus ook nog even afwachten - maar ik kan je wel al vertellen dat mocht dit bij ons het geval zijn, dat ze uiteindelijk toch beslissen te komen, ik er vriendelijk een draai aan zal geven dat het jammer genoeg niet meer mogelijk is !!

Dat er iemand ziek valt of om een andere rede waar ze niets aan kunnen doen heb ik alle begrip maar iemand die last minute toch anders beslist zomaar omdat het hen uitkomt... thx but no thx...

Ook de mensen die niets hebben laten horen voor de deadline, tel ik gewoon niet mee en ze zullen van mij een mailtje krijgen dat ik het jammer vind dat ze er niet bij zullen zijn... mocht er toch nog reactie volgen - Spijtig - te laat !!

Grtjs
Bridezilla (LoL)



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-5-2010 13:45:06

@Graziella; oei, dan hadden wij maar weinig volk gehad. We hebben er nog nen hele hoop zelf moeten opbellen! Nochtans hadden wij gevraagd om altijd iets te laten weten, maar blijkbaar verstaan veel mensen dat niet?!?

groetjes, Carolina



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik28-5-2010 16:44:11

Wij hebben dat vorig jaar voorgehad bij een trouw bij vrienden.

Mijn vriend werd toen plots goe ziek, en wij zijn toen last minute ook niet gegaan. We voelden ons daar wel vervelend over, maar daar kun je niks aan doen he? We hebben wel nog een envelopje gestuurd achteraf, wat we normaal ook gegeven zouden hebben. 't Is jammer, maar zulke dingen kunnen gebeuren, en daar moet je hoe dan ook wel rekening mee houden.
Groetjes



joke
1-8-2009
 Meld misbruik31-5-2010 13:40:55

hey!

afzeggingen om een goede reden, daar heeft natuurlijk niemand iets op aan te merken. Vrienden van ons hebben de volgende morgen een sms'je gestuurd met het bericht dat ze in de zetel in slaap waren gevallen en aldus ons dansfeest hebben gemist, vond ik persoonlijk minder grappig... groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info