Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VT4

  25-5-2010 13:45:56
Hallo,

We hebben juist telefoon gekregen van VT4, met de vraag of we mee willen doen met een nieuw programma in de stijl van komen eten maar dan over trouwen, met als inzet een huwelijksreis.

Wat zouden jullie doen?

stefanie
14-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 28 | Gelezen: 2688


sofie
24-10-2009
 Meld misbruik25-5-2010 13:54:32

wie nie waagt nie wint zou ik zeggen , ik zou proberen, je weet nooit



Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 13:56:35

Hey Stefanie,

Waarom niet. Als jullie dat willen waarom niet.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik25-5-2010 14:13:21

Hey Stefanie,

als je dat ziet zitten go for it! Ikzelf zou het niet willen, zijn andere bruidjes die je trouwdag komen keuren en dan mss negatieve kritiek geven. Ik zou dat niet fijn vinden, je trouwdag is iets heel persoonlijk en ik wil daar geen vreemden bij.
Mr als je mee zou doen, laat iets weten he, da we allemaal voor de tv zitten dan;-)



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-5-2010 14:31:14

Deze vraag is hier nog al gesteld.
Ik zou het NIET doen! Ik vind een huwelijk erg persoonlijk en niet iets wat buitenstaanders moeten beoordelen... Buitenstaanders beoordelen je huwelijksfeest toch altijd op een andere manier dan mensen die je kennen, die weten wat bij je past.
Ik zou het trouwens ook niet leuk vinden voor de andere gasten... De ongedwongen sfeer is weg... En ik mag er niet aan denken wat zowat heel Vlaanderen te zeggen heeft over mijn familie of vrienden... Op een trouwfeest wordt soms al eens een glaasje te veel gedronken, wat tot grappige situaties kan leiden, maar dat is niet iets wat je met heel Vlaanderen wil delen, me dunkt!



Christ

 Meld misbruik25-5-2010 14:43:18

ik zou zeker veel info vragen zodat je goed weet wat er zal komen... wat ze verwachten

bij het maken van ieder programma kijken ze vooral hoe ze de kijkcijfers omhoog krijgen.. dus let daar mee op, want wat zal er dan allemaal niet gebeuren? steeds de 'normale' zaken weergeven: daar kijkt geen kat naar!



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 14:49:28

Idem hier, 't zal vast mooi worden, ik heb daar geen pottenkijkers voor nodig. Ook die huwelijksreis zoals wij ze in gedachte hadden, is goed voor mij en ik heb 't er voor over.
Bij hun is dat dan gesponsord door één of andere reisoperator en je moet dan nog kiezen uit 'n standaardpakket wellicht.



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 14:58:35

Wij hebben ook telefoon gekregen van hen en wij hebben beslist het niet te doen... Het is dus op basis van het principe van het programma "Komen Eten", men gaat bij elkaar gaan 'keuren' en daarop punten geven, en dus ook kritiek... Jij vindt iets speciaal maar daarvoor is dat voor een ander niet echt speciaal en geven ze dan minder punten... Ik wil niet afgebroken worden op tv door een of andere die ons feest maar niets vind... De beelden zijn een mooie herinnering maar de commentaar zou ik kunnen missen, je weet nooit wat voor mensen ze samensteken en normaal gezien zijn het de meest uiteenlopende karakters, hé... Ik zou het niet doen, heb het nagevraagd bij koppels die al getrouwd zijn en die raadden mij het ook al af, je hebt al zoveel zenuwen en dan nog eens die camera's op je neus gedrukt...
Uiteindelijk blijft de keuze bij jullie en als je beslist om mee te doen zal ik zeker kijken! Succes met het nemen van de beslissing....
Groetjes
Deborah



Tine
28-8-2010
 Meld misbruik25-5-2010 15:11:17

Ik ben daarvoor ook opgebeld geworden!! Ik heb er geen idee van hoe ze trouwens aan mijn gegevens, telefoonnummer, naam van mijn verloofde,... kwamen.
Ik heb ze direct afgewimpeld. Zo'n persoonlijk feest als een huwelijk laat ik niet verstoren door camera's en andere bruidjes die een keer komen zeggen wat ze slecht vinden aan mijn trouw.
Ik kan heel goed geloven dat niet iedereen dezelfde keuzes zou maken wat zijn huwelijksdag betreft als wij, maar wat kan ons dat schelen? Wij kiezen voor wat wij perfect vinden!

Ik zou het zeeeeeeeeeker dus niet doen :)




Elena
19-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 15:14:46

Hey,

Ik heb ook telefoon gekregen van hen al een tijdje geleden. Ik doe hier niet aan mee. Ik zou het niet graag hebben dat ik negatieve reacties krijg van personen die ik niet ken. Maar inderdaad als je dit echt wil doen, wie niet waagt niet wint.

Groetjes,



kris

 Meld misbruik25-5-2010 15:21:37

vt4 belt ook sommige dj's op, om gegevens van trouwkoppels door te geven.
Maar jullie kiezen er uiteindelijk zelf voor. Wil je graag iets winnen? wil je op tv komen op de mooiste dag van je leven?
Sommigen vinden dat top anderen zijn er niet voor....



kris

 Meld misbruik25-5-2010 15:27:56

iets te vlug geweest: dus voor alle duidelijkheid:
VT4 belt sommige dj's op en vraagt de dj om gegevens van trouwkoppels door te spelen aan VT4.
VT4 neemt dan contact op met die koppels, maar zal nooit zeggen dat zij de gegevens verkregen hebben via hun dj.
Wat zit er dan voor de dj in: eigenlijk niet veel, misschien een paar seconden op tv komen en zo wat bekendheid verwerven. :-)





danny

 Meld misbruik25-5-2010 15:36:19

Heb het ooit op een trouwfeest meegemaakt, er was daar een ploeg van de vtm bij die ook voor één over andere trouwreeks koppels volgden van 's morgens tot einde receptie. Ik kan je verzekeren dat die mannen echt in je nek hangen met hun camera. Een huwelijksvideograaf houdt nog enigszins discreet afstand maar een filmploeg niet (dus cameraman, geluidsman + reporter), dat koppel vond dat oorspronkelijk ook wel een leuk idee van op tv te komen maar kreeg het al tijdens de fotoshoot serieus op hun heupen van de opdringerigheid van die ploeg, zelf bij de ouders thuis 's morgens vroeg de geluidsman op een bepaald moment om de radio op de achtergrond uit te zetten want dat stoorde in zijn opname....
Als het dan ook nog s gebaseerd is op het format van "komen eten" dan loop je het risico om voor heel Vlaanderen te kijk gezet te worden .



Mila
5-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 15:48:28

Ik persoonlijk heb totaal niet de behoefte om met mijn smoel op tv te komen.
En vreemde mensen zijn op mijn huwelijk absoluut niet welkom. Om dan nog maar te zwijgen over heel vlaanderen.



Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 15:55:06

Ik zou het ook niet doen, voor geen geld ter wereld. Dit is jullie dag, en daar hoef je toch de televisie niet bij? Ze zullen in alle opzichten storen denk ik.



Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik25-5-2010 16:03:01

wij zijn ook opgebeld geweest en ik zag het ook niet zitten.
Heb daarom ook een dikke nee gezegd.





sophie
14-8-2010
 Meld misbruik25-5-2010 16:14:26

ik zou het ook niet doen zoals de meesten hier om dezelfde redenen!
amai, ze gaan moeilijk aan koppels geraken. hihi




Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 17:00:23

@Sophie, ze vinden altijd wel zulke zotten, met hopen denk ik!



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 17:16:00

Een trouwfeest is zoiets intiems, dat deel je toch niet met half België? Dat deel je met elkaar en je familie en vrienden, maar al de rest van de wereld heeft daar niks mee te maken. Daar erger ik me ook zo aan bij programma's als "de bevalling".

Waarom al je persoonlijke dingen op straat leggen? De tv heeft daar niks mee van doen!



Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik25-5-2010 18:24:23

Hey,

Heb paar weken terug ook telefoon gekregen van VT4 hiervoor en heb hen vriendelijk bedankt! Een huwelijk is toch echt wel iets persoonlijks, ik mag er niet aan denken dat een cameraploeg me gans de avond achtervolgt! Dan voel je je toch wel geen minuut op je gemak zeker!

Ik heb haar trouwens tweemaal gevraagd hoe ze aan mijn telefoonnummer kwam en ze bleef maar rond de pot draaien...

Ik zou het je dus zeker afraden, maar ik kan me wel voorstellen dat er wel mensen zijn die graag op tv komen. Ik respecteer ieders keuze, maar het zou niks voor mij zijn.



Davy
16-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 18:25:12

Wij zijn ook opgebeld geweest, maar besloten het niet te doen. Tenslotte is dit voor VT4 goedkope programmamakerij. Ik heb uit nieuwsgierigheid wel beetje doorgevraagd.
Het principe is inderdaad hetzelfde als Komen Eten, maar enkel de bruidjes (zonder bruidegommen) mogen elkaars feest bijwonen. En het trouwkoppel moet die 3 extra aanwezigen zelf betalen (eten, drinken, ...). Daarbij komt dat de huwelijksreis die kan gewonnen worden gesponsord is (kost VT4 dus ook niets).
Wij hadden dus geen zin om zélf te betalen voor vreemden en opdringerige cameraploegen in onze nek te hebben. Waarschijnlijk is het zelf niet eender wat je doet of zegt op je eigen trouwdag.



Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 18:35:48

ik mag er niet aan denken, 3 andere, waarschijnlijk bridezilla's op mijn trouw die ff komen zeggen voor heel vlaanderen wat zij niet goed vonden... Ieder zijn keuze maar ik heb mijn trouw graag wat persoonlijker dan dat :)





Sofie
16-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 19:07:08

Hallo,

Ook mijn vriend kreeg deze ochtend telefoon van VT4. Hoe komen ze aan zijn nummer? Want er zijn maar 2 handelaars die zijn nummer hebben die iets met onze trouw te maken hebben. Heeft de gemeente die doorgespeeld of zo?
Ook wij hebben bedankt aan VT4. Zoals hier al zo veel gezegd, ons huwelijk is privé.
Een camera en drie vreemden moet ik echt niet bij mij hebben hoor. Ben eens benieuwd of ze veel bruidjes bereid gaan vinden.




Sofie
16-7-2010
 Meld misbruik25-5-2010 19:07:10

Hallo,

Ook mijn vriend kreeg deze ochtend telefoon van VT4. Hoe komen ze aan zijn nummer? Want er zijn maar 2 handelaars die zijn nummer hebben die iets met onze trouw te maken hebben. Heeft de gemeente die doorgespeeld of zo?
Ook wij hebben bedankt aan VT4. Zoals hier al zo veel gezegd, ons huwelijk is privé.
Een camera en drie vreemden moet ik echt niet bij mij hebben hoor. Ben eens benieuwd of ze veel bruidjes bereid gaan vinden.




Els
29-5-2010
 Meld misbruik25-5-2010 20:13:16

Dag Stefanie

jullie doen uiteraard waar jullie je het best bij voelen. Maar eerlijk gezegd, ik zou het niet zien zitten. Ze hebben me ook een tijd geleden opgebeld, al meer dan een maand geleden trouwens, en ik heb ook vriendelijk bedankt voor het aanbod. Als ik hier nu de andere reacties lees, zijn we een hele poos verder en de meesten onder jullie denken er net zo over. Volgens mij slaat het concept niet zo aan. "Komen eten" vind ik een leuk concept, maar dat gaat dan gewoon over je kookkunst en de sfeer, en niet over één van de belangrijkste dagen uit je leven.
Je hebt 1 kans op 4 dat je wint, dus da's ook niet zoveel.

Laat weten wat je beslist hebt.

groetjes
els



sam
18-6-2010
 Meld misbruik25-5-2010 20:21:12

Hallo,
Bij ons hebben ze ook gebeld.tot tweemaal toe.
Dit homo koppeltje doet niet mee.
Wij zijn daarvoor trouwens te veel op onze privacy gesteld.
En ik denk dat bepaalde gasten het niet fijn zouden vinden moest er een camera ploeg aanwezig zijn, van gelijk welke zender dan ook.

Grts.



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik26-5-2010 0:20:39

Ik zou hier ook NOOIT aan deelnemen. Het is zoals enkele anders al zeiden, je troudag is toch echt wel iets privé en los daarvan heb ik ook echt niet de behoefte om op tv te komen. Zou echt niets voor mij zijn. Maar iedereen doet waar hij/zij zin in heeft natuurlijk. Maar toch vraag ik me af of ze hier echt zo veel kandidaten voor zullen vinden...



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik26-5-2010 11:47:39

Ik heb, na de uitleg die ik gekregen had, gevraagd waar ze mijn telefoonnummer hadden gevonden en ze doen dus alle mogelijke huwelijks-websites af... Ook wij hebben één, waar onze contactgegevens op staan voor de genodigden enzo... Alléja, ze zoeken er echt goed naar hoor... 'k zal er alleszins naar kijken, maar vraag me eigenlijk af (na al deze reacties te zien, waaronder die van mij) of ze veel kandidaten zullen vinden... Misschien gaat het niet door? :-) We zien wel...



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik30-5-2010 12:26:42

Amai ,
ik zou dit persoonlijk niet doen . Maar Deborah ik denk dat er kandidaten genoeg zijn voor dergelijk programma hoor. Ze hebben op de televisie al ruimschoots reclame erover gegeven ... dus het programma moet en zal er komen.

En zijn in de wereld altijd mediageile mensen hé .

in ieder geval ik zou mijn huwelijksfeest , die perfect is voor mij , niet door anderen laten keuren . ik bedoel wij zijn niet filip en matilde die trouwen met een zorgeloos budget hé. Er zal altijd wel één of meerdere blazé bruid tussen zitten.

enfin tenslotte kies je dat allemaal zelf . Als je zegt : ik kan perfect met al die camera's op mijn neus , en ik slik commentaar zonder het mij aan te trekken . Awel go for it . Een huwelijksreis is natuurlijk niet min hé . Maar dan vraag ik mij weer af hoeveel je zelf moet bijleggen



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info