TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Reina
28-8-2010
|
19-5-2010 15:10:05
van de spelletjes maag je hoofd geen pijn doen, als je veel haar hebt kan het gewicht wel voor hoofdpijn zorgen als je niet blij bent met het kapsel zoek dan iemand anders
|
|
lesley
12-6-2010
|
19-5-2010 15:35:30
idd de speldjes mogen geen pijn doen, ik heb ooit ook eens gehad dat ik pijn had maar dan zitten ze echt wel te vast hoor volgens mij. probeer echt nog eens een andere kapster uit.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
19-5-2010 15:42:23
Bij wie ben je geweest?
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
19-5-2010 15:54:03
Hey!
Ik heb ook zo lang haar en draag het nooit opgestoken, maar als ik voor mijn huwelijk opgestoken haar wil, dan wil ik wel dat het aangenaam is en dat het niet de heel dag pijn doet!
Het moet een dag van liefde, geluk en blijdschap zijn, niet van pijn!!
Probeer een anders kapster, je zal wel beter vinden ;)!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-5-2010 16:27:47
Het mag zeker geen pijn doen! Mijn kapster zei dat vanaf ik voelde dat er een speld niet goed zat, ik het meteen moest zeggen! En zij stak ze dan opnieuw beter. Ik heb geen last gehad van de spelden.
Van welke regio ben je? Misschien kunnen wij je wel iemand aanbevelen...
|
|
Edel
7-8-2010
|
19-5-2010 18:31:20
Hey, Mijn eerste proefkapsel was ook een dikke flop! Ik schaamde mij rot! Na de kapper gingen mijn mama, stiefpapa en ik iets eten. Daar konden de obers hun lach niet eens inhouden... (zegt genoeg hoe belachelijk het was). Na het eten had ik mijn eerste pas! De bruidswinkel zelf vond ook dat het niet echt bij mij paste.... Mijn getuige en beste vriendin kwam tijdens de pas langs en we moeten er nog steeds om lachen want ze herkende me niet meteen... Ik heb nu gewoon beslist om nog een proef te doen bij een andere kapper en dan zie ik wel. De kapper die het eerst heeft gedaan is de kapster van mijn mama. Voorlopig laat ik mijn afspraak staan. Mijn mama heeft haar al gezegd dat het niet mijn ding was. In het verleden heeft zij ook al mijn haar gedaan en toen was ik wel content. Die andere kapper bezoek ik al een jaar en hij is zeer goed. Volgende pas gaat hij een proefkapsel proberen.
Dus meid, gewoon een keertje bij iemand anders gaan of tegen je kapper zeggen dat het niet je ding was en je wil dat ze het eens anders doet. Tenslotte moet jij je super voelen en achteraf nergens spijt van hebben als je de foto's ziet! Groetjes, Edel
|
|
erika
|
19-5-2010 18:38:28
voor meer info mag je gerust mailen en ik help je graag verder voor je haar en make up
erika_waumans@hotmail.com
|
|
kelly
24-6-2011
|
20-5-2010 10:48:43
Jeetje , ik zou echt niet een hele avond kunnen rond lopen met pijn van die speldjes. Ik heb natuurlijk een voordeel , mijn nicht is kapster geweest , ik ga haar eerst eens een proefkapsel laten maken , maar ze zei zelf : als je het niets vind mag je ook naar een andere kapper gaan. Als mijn kapsel dan zou 'invallen' of zo halfweg het feest , gaat zij de eerste zorgen toedienen :D fijn toch .
Ga eens kijken of bij een andere kapper want vind het nogal bruut eigenlijk. De speldjes deden pijn omdat ze gewoon té vast zaten , en blijkbaar was dat nog niet goed genoeg als ze na een uur al om zeep was...
|
|
kelly
24-6-2011
|
20-5-2010 10:48:48
Jeetje , ik zou echt niet een hele avond kunnen rond lopen met pijn van die speldjes. Ik heb natuurlijk een voordeel , mijn nicht is kapster geweest , ik ga haar eerst eens een proefkapsel laten maken , maar ze zei zelf : als je het niets vind mag je ook naar een andere kapper gaan. Als mijn kapsel dan zou 'invallen' of zo halfweg het feest , gaat zij de eerste zorgen toedienen :D fijn toch .
Ga eens kijken of bij een andere kapper want vind het nogal bruut eigenlijk. De speldjes deden pijn omdat ze gewoon té vast zaten , en blijkbaar was dat nog niet goed genoeg als ze na een uur al om zeep was...
|
|
kelly
24-6-2011
|
20-5-2010 10:49:20
sorry voor de dubbele post... heb geen geduld denk ik ...
|
|
Hani
|
20-5-2010 13:13:25
Beste Sophie,
Ik ben visagiste/hairstyliste en ik kan je eventueel verder helpen. Voor meer info graag een mailtje: hani@live.be
Mvg,
Hani
|
|
Tinka
|
24-5-2010 14:33:38

|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|