Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

blikken doosje met koffiepads

  19-5-2010 9:58:14
Hallo allemaal,

Onlangs zag ik op een website een blikken doosje met koffiepads en vind dit wel een leuk idee om als bedankingetje aan de mensen van het avondfeest te geven.
Alleen heb ik die toen niet aan mijn favorieten toegevoegd en vind ik de website niet meer terug.
Kan iemand mij helpen waar ik deze eventueel kan vinden?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Caroline

Caroline
21-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1454


KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik19-5-2010 10:25:53

Hey Caroline

Heb die zelf gemaakt. Heb in de AVA blikken doosjes gekocht en die gevuld met koffiepads. Het doosje heb ik versierd met witte bloemen, hieraan komt het kaartje voor de tafelschikking

Groetjes
kirsten



marijke
30-10-2010
 Meld misbruik19-5-2010 11:21:49

Hey

ik denk dat je dit wel vindt op www.bedankjes.nl



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-5-2010 14:31:27

Wat met mensen die geen Senseo hebben, denk ik dan... Ik ken zelf maar 3 gezinnen waar ze zo eentje hebben...



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik19-5-2010 14:55:52

Heykes Caroline

Net zoals Kirsten heb ik dit ook zelf gemaakt. Ik heb 2 koffiepads in een zakje gestop ( van de AVA) met daarin een melkje en een suikertje. Kheb er dan een kaartje op bevestigd met "Bedankt , en kom eens langs op de koffie".
Intussentijd zijn er toch al mensen die langsgekomen hebben op de koffie en raar maar waar sommigen hadden zelfs dat zakje bij zich.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...