Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik had graag even jullie mening

  18-1-2006 16:55:36
Dag beste bruiden

Ik heb weer een nieuw idee voor onze uitnodigingen maar had graag eens jullie mening.

Ons thema is Hollywood, dus ik dacht om foto's te laten nemen waarop wij verkleed zijn als filmsterren uit de jaren '40 (zwart-wit). Dat komt dus op de voorkant. Dan binnenin gewoon de tekst en de kaartjes voor receptie/avondfeest zijn dan met zo'n soort afscheurstrook zoals een cinematicket.

Mijn getuige vind dit een schitterend idee.

Maar... Mijn collega vind dit maar niets, het is een trouw en geen fuif zegt ze.

Wat denken jullie? Want ik begin nu zelf te twijfelen.

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1047


Machteld
29-7-2006
 Meld misbruik18-1-2006 17:03:31

Beste Vicky,

Als jij het een goed idee vindt en je partner ook, dan moet je het zeker doen. Wat je ook doet, er zullen altijd mensen zijn die het mooi vinden en altijd die het niet mooi vinden. Niet twijfelen dus! Het is jullie dag en jullie uitnodiging. En ik ben ervan overtuigd dat je nog veel plezier zal hebben aan het ontwerpen ook.
m



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik18-1-2006 17:11:10

Waarom zou je rekening houden met een collega? Als jij en je vriend het leuk vinden, dan is dat toch jullie zaak? Alhoewel ik moet toegeven dat ik ook wakker gelegen heb van onze uitnodigingen (die zijn nogal flashy groen met onderaan een band met verschillende fotootjes van ons tweetjes). Maar nu krijgen we van iedereen enorme goeie reacties! Dus stress voor niks :-)
'k Zou zeggen: ga gewoon voor die filmticketten! Da's tenminste origineel!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik18-1-2006 17:57:46

Ik zou er ook voor gaan hoor!!! Ik vind het een superidee. Wie heeft gezegd dat een huwelijk en alles errond een "stijve" bedoening moet zijn?

Ikzelf zou graag werken met die plaatjes van "liefde is...", en dat zullen veel mensen dan weer kinderachtig vinden. Maar het is ons huwelijk, dus wij doen lekker wat wij tof vinden. Er zullen er altijd wel zijn die commentaar hebben hoor ;-)

Katrien 30-9-06



ashley
7-9-2008
 Meld misbruik18-1-2006 18:01:09

ik vind dat jullie moeten nemen wat je graag ziet het is tenslotte jullie gedacht dus niets aantrekken van wat anderen zeggen gewoon doen dat is wat ik er van vind natuurlijk groetjes en sukses



Martine
29-7-2006
 Meld misbruik18-1-2006 19:01:37

een collega maakte hun uitnodiging in de vorm van een filmaffice. De film was een verzameling van foto's van het bruidspaar vanaf de geboorte tot nu. ipv miramax stond er marrymax. iedereen vond het schitterend. het moeten toch niet altijd die traditionele uitnodigingen zijn. ik vind dat je dit absoluut moet doen. het zou pas raar zijn als je theam hollywood is maar hier op de uitnodiging nix van terug te vinden is



Els
1-4-2006
 Meld misbruik18-1-2006 23:13:12

Het is inderdaad jouw idee dat telt... maar ik moet wel toegeven: moest ik zoiets in mijn bus krijgen, ik zou er toch ook wel het mijne van denken, maar ja, wie doet dat niet?? Elke mens heeft commentaar op de verwezenlijkingen van een ander, dus... ga gewoon je gang!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-1-2006 7:43:53

Hey,

dit lijkt mij een supertof idee! En als je dat in stijl doet, wie zou dan de vergelijking maken met een fuif? Ik zou het heel leuk vinden als er zoiets in mijn bus zou vallen. Heel origineel!

Lieve



Sandra
20-5-2006
 Meld misbruik19-1-2006 9:59:55

Vicky,

gewoon doen zou ik zeggen! Volgens mij gaan de meesten het wel tof vinden en daarbij, het is jullie feest, jullie dag. Dan doe je toch gewoon wat je zelf wil.
En inderdaad, als jullie met een thema werken moeten jullie dat toch op de één of andere manier kunnen aankondigen.
Misschien als jou collega het resultaat ziet dat ze het wel tof vindt!?

Groetjes,
Sandra

PS: Vicky laatst las ik hier dat jij een zeer uitgebreide huwelijksplanning hebt. Zou je het erg vinden die ook eens naar mij door te sturen? Verstraete@yucom.be, alvast bedankt!!



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik19-1-2006 10:31:11

Dag Vicky

Als je je uitnodiging zo wilt, is dat uw keuze. dit kan heel mooi zijn.

Maar ik lees in een ander bericht dat je de mensen gaat vragen om zich te kleden volgens het thema.
Is dat niet wat overdreven?
Wanneer ik een uitnodiging krijg van een fuif en ze vragen om je te verkleden ga 'k gewoon niet: 'k heb geen zin om naar een verkleed bal te gaan.
Dit is misschien wel goed voor een fuif, maar voor een trouw... 'k heb er toch serieus mijn twijfels over.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-1-2006 8:32:07

Hey,

Vicky, ik zou het echt doen zoals jullie zelf het willen. En als jullie graag willen dat de mensen zich aan het thema aanpassen, dan vraag je dat gewoon. Ik vind dat dat kan. Er zullen er natuurlijk wel zijn die dat niet zo graag doen of helemaal niet 'verkleed' naar het huwelijk komen. Niet van wakker liggen, ik vind het heel origineel en wie je echt graag ziet, zal toch wat moeite doen hoor.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info