Terug naar overzicht
Hey Kaat, Ze heeft hele mooie kapsel op haar site, maar ik ben afgeknapt op de prijs. Mijn normale kapster kan het voor de helft van de prijs. Bovendien zal ze ook mijn make-up doen.
Hey Kaat, Ik trouw binnen 15 dagen en ik laat m'n haar en make-up doen door Elke van Looks of Versailles. Het klopt dat ze meer vraagt dan een "gewone" kapster, maar het resultaat mag er zeker zijn! Ik heb eerst mijn proef gehad, en ze zoekt echt volledig naar kapsel die bij je passen of gewoon wat jij zelf wilt. Ze stelt je ook op je gemak + vind het gemakkelijk dat ze aan huis komt de dag zelf. De proefmake-up bleef tot na het uitgaan perfect, enkel het proefkapsel hield niet doordat we een zeer los kapsel geprobeerd hadden. Ik belde daags nadien naar Elke die echt aangedaan was hierdoor en ik moest onmiddellijk een nieuwe afspraak maken voor een nieuwe proef. Deze keer was het nog mooier en bleef het de hele dag perfect zitten. Zeker doen! xxx
ik heb ook mijn proef gehad en zelfs na een loopsessie van 7 km zat mijn haar nog goed, enkel de ogen een beetje uitgelopen van het zweten maar ik ga op mijn trouw niet lopen ;-) Heel vriendelijke vrouw en zeer flexibel, doet echt wat je vraagt/wil doen! Sofie 15/05/10
Ik ga ook met haar werken. Mijn proefmake up bleef echt heel goed zitten en het was mooi. Ik heb kort haar dus met mijn haar ga ik naar mijn vaste kapster