Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessert

  4-5-2010 14:52:00
Hallo, nog één vraagje:
onze zaal zegt dat het dessert niet de hele avond kan blijven staan omdat er eieren in zitten en het dan slecht wordt, toch had ik liever gehad dat dessert voor openingsdans is, zodat erna de avond niet onderbroken wordt. Hoe lossen we dit op?
Dank je
GRTJS

KarinW
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1221


Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik4-5-2010 15:00:43

Op je strepen staan, dat of fluiten naar hun geld... Daarvoor zullen ze niet de hele inkomst laten vallen.
Ze hopen gewoon nog meer geld uit je te kunnen kloppen, want als desserten niet blijven staan, hopen ze dat je nog zo laatavondhapjes gaat nemen. Allé, ik denk dat dat de reden is.
Eieren oké... maar da's nu niet dat 't op één avond steekt hé... Taart is ook van eieren, dat staat met gemak enkele uurtjes op tafel.
Als dat toch hun "oprechte zorg en motivatie" is, stel dan voor om verklaring te tekenenen dat jij alles op jou neemt als er iets zou zijn met de desserten met eieren... Alleen jouw gasten horen er van te eten, dus jij neemt geen risico en zij zullen kleur moeten bekennen.



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 15:08:21

Hebben ze dan geen frigotoog in de zaal waarin het dessert gezet kan worden? Dan blijft het toch koel.



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik4-5-2010 15:10:42

Ik moet eerlijk zeggen dat het bij ons ook niet blijft staan en de zaal heeft nog nooit een woord gerept over laatavondhapjes (en van de mensen die ik ken die daar al naar feesten zijn gegaan, weet ik dat ze dat nooit doen).
Vroeger werd dat nooit gedaan, als je al 3 of 4 gangen hebt, met dessertenbufffet en koffie met koekjes, heb je 's nachts geen eten meer nodig. Dat is een trend van de huidige tijd.
Als je dat zelf echt wilt, kan je op je strepen staan, maar ik denk niet dat je gasten het gaan missen als het niet bijft staan.

Succes!



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik4-5-2010 16:19:12

Bij ons blijft dit staan, zelfs de ijsjes!
Als ze een koeler hebben is dit geen probleem!




kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-5-2010 17:18:50

ik neem de bruidstaart na onze receptie voor de openingsdans.
wij eten smiddags. feestzaal sluit wel vroeger dus willen ook geen laatavond hapjes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-5-2010 17:27:06

Het is natuurlijk te zien wat je dessert is... Heb je een buffet?
Bij ons bleef het buffet heel de avond staan, maar werd het wel beetje bij beetje telkens weggenomen (ook omwille van de bederfbaarheid). Dus als iedereen was geweest, bleef alles nog even staan (zodat je. nog een tweede keer kon gaan), dan werd het ijs en de sabayon (ook omwille van de eieren!) weggenomen en na enkele uren ook de taarten zodat de kaasschotels nog overbleven.

@Brenda: vroeger werd dat inderdaad niet gedaan, maar dan had je ook geen dansgasten, enkel avondgasten! Als je inderdaad al wat gangen op hebt, ga je geen tweede keer meer aanschuiven, maar als je enkel dessert hebt gekregen, zijn er toch veel die nog een tweede of derde maal gaan.



Naomi

 Meld misbruik4-5-2010 17:27:44

Hy,

Ik zou ook op mijn strepen staan! Bij ons blijft zowel het dessertbuffet als het koudbuffet gewoon in de zaal staan. Dan kunnen de dansende mensen bij honger nog even iets eten!!
Bij ons zeiden de eigenaars van het feestzaal dat het beter is om geen extra broodjes te voorzien, want het ander blijft staan en ze zullen gewoon nog wat brood erbij zetten!
Vond ik wel zeer lief van hen!

Heel veel succes!



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-5-2010 20:51:19

Bij ons is het dessert blijven staan maar wel in een andere ruimte. In de hal voor de zaal. Als de mensen naar het toilet moesten passeerden ze daar ook.
's nachts hadden wij ook nog een nachthapje, frietjes. En alhoewel iedereen zei dat ze goed vol zaten en dat dat niet hoefde is daar toch nog serieus van gegeten hoor.

groetjes, Carolina



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik5-5-2010 9:52:04

@ Veronique: wij hebben ook geen dansgasten, iedereen komt de hele avond En bovendien blijft het buffet lang genoeg staan dat iedereen een tweede of zelf derde keer kan gaan, maar eens het dansgedeelte op gang komt, dan is het weg..

Groetjes!



Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik5-5-2010 12:21:37

Wij hebben ook een dessertenbuffet en dat blijft de hele nacht staan in een soort koeltoog en het ijs blijft in het ijskarretje (zo echt eentje op een fiets). Rond middernacht komt er dan ook nog beenhesp, kaasschotel en wat brood bij.
Ik vind het leuk dat alles blijft staan want ik denk dat we als bruidspaar niet veel zullen eten de eerste keer dat we mogen aanschuiven...
We hebben ook gasten die enkel voor dansfeest komen met dessertenbuffet dus vind ik dat het zeker lang genoeg moet blijven staan.



lisa
17-7-2010
 Meld misbruik5-5-2010 14:36:15

Karin; ik zou ook op mijn strepen staan. Tot daar aan toe dat ze zaken als een Sabayon ea zoals Véronique zegt weg halen, maar al de rest kan toch gerust blijven staan zeker!

Eigenlijk goed dat ik op deze topic val...want weet eigenlijk hoe dat bij ons zal gaan! Zal direct eens een mailtje sturen naar de zaalverantwoordelijke :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...