Terug naar overzicht
Ik heb ook voor gerbera's gekozen, rode dan wel, weet niet of er in september nog zijn, best eens navragen bij een bloemenwinkel.Ik wou geen echt trouwboeket omdat ik dat nogal klassiek vind.Heb ervoor gekozen om gewoon 3 grote rode gerbera's te laten samenbinden.Foto's kan ik je na 21/05/10 doorsturen Groetjes
De bloeitijd van de gerbera is van juni tot september (buiten), in de serres kan je ze bijna het hele jaar krijgen. Dus dat is zeker geen probleem!
Hallo, Wij trouwen in augustus en gebruiken ook overal gerbera's, dit zou de beste periode zijn. Ze zijn op dat moment ook het goedkoopst. Dus voor september zal het ook nog oké zijn denk ik. Groetjes
een tip voor de fuchsia das: wij hebben dat voor onze vaders, en in de hema in Nederland verkopen ze fuchsia dassen voor 15 euro, of ze ze in België ook hebben weet ik niet...
Thx; had al dassen online gevonde, maar tblijft toch leuker als ge ze al eens kunt voelen ;
Wij hebben de onze ook online gekocht (voor we in de Hema in Nederland geraakt waren) via stropdassenwinkel.be ofzoiets, en het zijn dezelfde als in de Hema!