Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat op menu ?

  2-5-2010 17:58:15
Hallo,

Wij ontwerpen zelf onze uitnodiging (zijn al in orde natuurlijk !) en menu. Nu weet ik niet goed wat er allemaal op een menukaart komt..


Worden daarbij ook de wijnen vermeld ?
Als er iemand een voorbeeld van een menukaart kan tonen, is dat natuurlijk ook welgekomen ;-)

Hoeveel voorzien jullie er ? Wij dachten aan 1 per koppel, zoiets ?


Friedl
2-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1214


elke
10-7-2010
 Meld misbruik2-5-2010 18:54:09

Wij voorzien 1 menukaart per tafel. Er zitten bij ons 6 à 7 mensen per tafel.
De wijnen worden bij ons vermeld op de kaart.



Naomi

 Meld misbruik3-5-2010 10:52:24

Hoi,

Wij trouwen op 29/05 en bij on staat eigenlijk bijna alles vermeld. Wij houden een buffet zowel warm als koud.
Wijnen daarentegen staan niet vermeld op ons menukaartje.
Wij zetten per tafel 2 kaarten want onze tafels zijn toch vrij groot van 11 tot 26 personen.
Kan je je email adres geven, stuur ik je een voorbeeldje van ons menukaart.
Groetjes



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik3-5-2010 11:59:31

Hey Friedl,

Normaal komen de gangen rechts op de kaart, en de wijnen op de linker kant, onderaan.
Op de voorkant onze namen en de datum.

Wij voorzien 1 menu per 2.5 mensen.




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-5-2010 12:46:47

Wij hadden geen wijnen vermeld, enkel wat de mensen gaan eten.
Wij hadden er 2 à 3 per tafel (tafels van 10 personen). Dat is toch maar om even naar te kijken en dan ligt dat daar...



Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik3-5-2010 13:13:24

Wij vermelden ook de wijnen niet vermits het de huiswijn is van de zaal. Wij voorzien 2 menukaarten per tafel van 12 personen. Er zullen 12 & 13 tafels zijn dus dat begint al te tellen.



Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik3-5-2010 14:29:25

Bedankt meiden!

We hebben besloten om inderdaad de wijn niet te vermelden omdat deze ook gewoon de huiswijn is. In plaats daarvan plaatsen we wat versiering op de linkerkant van de kaart, ook leuk :-)

Onze feestzaal vraagt om minimum 4 menukaarten per tafel.

Maar mijn moeder was nog van het idee dat iedereen een menu moest hebben - dus gaan we gewoon 1 per koppel plaatsen, dan is zij ook tevreden :-)



lisa
17-7-2010
 Meld misbruik5-5-2010 14:55:17

Friedl; mijn schoonouders zijn ook van mening dat iedereen een menu moet hebben.
Bij ons zal het dus 1 menu pp worden...

We zijn er nog niet uit of de gekozen wijnen van de traiteur zullen gebruiken of zelf wijnen zullen aanbrengen.
Hebben zojuist nog 2 koffers met telkens 3 flessen ontvangen van de feestzaal om te proeven...hopelijk zit er iets tussen..want de vorige 3 wijnen trokken op niet veel :S

We zullen allesinds de wijnen wel op de menu zetten ;)



inge
29-5-2010
 Meld misbruik9-5-2010 22:44:47

fiogf49gjkf0d
heeft er nog iemand een voorbeeldje voor mij?
Ik weet niet goed hoe ik er moet aan beginnen.

E-mailadres: ingegevaert@hotmail.com

Bedankt!



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik29-6-2010 15:52:22

een voorbeeldje zou ook altijd welkom zijn
kirsten en willem trouwen @ gmail . com (zonder spaties)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...