Terug naar overzicht
Als je (zoals sommige) voor het thema snoepjes hebt gekozen, dan kan je misschien een snoepjesboeket laten maken. bij Olleke Bolleke kan dat zeker! Het zou wel leuk zijn moest het iets anders zijn dan het traditionele boeket!! Echt leuk idee!! Succes en laat zeker weten wat je gaat doen!
Van welke regio ben je? Mijn boeket kwam van bij Euro Flora in St Niklaas,d ie hebben prachtige dingen!
hey,je hebt tegenwoordig hele moderne boeketten zoals een handtas waar dan een bloemstukje in verwerkt is! meestal als je een bloemenzaak binnenstapt hebben die wel informatie over liggen!grtjs jessie
Wat ik hier in het verleden nog al heb gelezen was een snoepboeket, een waaier, een polscorsage en pauwenveren.
Ik heb boeket voor op de pols. Aangezien ik samen met mijn 2 zoontjes de kerk binnenkom vond ik dit veel praktischer. De bloemist gaat werken met een speciale orchidee en een paar takjes groen naar de elleboog toe gewerkt. Zal iets speciaal worden heeft hij mij verzekerd. Ben benieuwd. Nog 3 nachtjes slapen. Groetjes
een polsboeket is misschien inderdaad een leuk idee, aangezien ik dan toch nog mijn handen vrij ga hebben. Ik denk dat een snoepboeket voor mij iets minder is, aangezien mijn kleed al vrij speciaal is :)
wij hebben via google al enkele mooie voorbeeldjes gevonden van polscorsages. Zelf weten we ook nog niet goed wat voor bruidsboeket het zal worden, enkel dat we graag rode rozen erin willen... Een heel mooie foto heb ik ook gevonden van één enkele rode bloem... Een vriendin van mij had enkele weken geleden een bloemstuk dat van haar pols naar beneden hing, was ook heel mooi!
Bij mij gaat het eigenlijk een bol zijn van witte rozen dat aan een lint hangt. Zo moet ik het boeket niet de hele tijd voor mij houden. (want zo stop ik anders het mooiste van mijn kleed weg !) Het is eens iets anders.