Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het komt dichterbij..

  25-4-2010 18:04:18
8 Mei is het zover..de grote dag!
Stilletjesaan begint er wat stress de kop op te steken....
De tafelschikking zorgt voor kopzorgen...
Hoe worden bij jullie de mensen afgeroepen om naar tafel te gaan? Voor en achternamen? Of per koppel? Met een muziekje bij of zonder? Lijkt me wel leuk een thema te zoeken...
En hoeveel gasten telt jullie eretafel? Ik kom aan 15, is dit teveel ?
Groetjes!

lindsey
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1056


Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik25-4-2010 18:43:02

Hey,

Wij trouwen ook op 8 mei, en zijn ook nog aan het denken hoe we de mensen aan de tafel gaan "krijgen"

Onze eretafel telt 17 personen, je maakt ze zo groot als je wil

Groetjes, en laten we hopen op *stralend* weer he!!

Mel




Annelies
8-5-2010
 Meld misbruik25-4-2010 19:33:03

Heyhey

Wij trouwen ook op 8 mei! Wij geven de mensen bij aankomst een kaartje met de tafelnaam op. De kasteelheer roept dan de tafels af en de mensen met het kaartje volgen hem, met een muziekje daarbij.
Onze eretafel telt ook 14 man, daar moet je inderdaad niet mee inzitten!
Ook hier is de eerste bekommernis nu de tafelschikking. Volgende week zaterdag willen we die op punt hebben!

Geniet van jullie dagje de 8e! Ik had gisteren mn vrijgezellen en daar kon het weer alvast niet meer stuk, dat pakken ze me al niet meer af! Maar toch natuurlijk nog hopen op een even stralende 8e mei!
Enjoy!!

Groetjes,
Annelies



Marian
8-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 7:48:09

Hallo!

Wij trouwen ook op 8 mei. Bij ons roept de DJ de namen af. De tafels hebben ook namen gekregen naar plaatsen die we samen bezochten. Veel succes, want die tafelindeling is inderdaad niet gemakkelijk!



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 10:02:17

Hallo,


Onze eretafel telt 15 personen.

Gwen



Ruth
22-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 12:31:10

Hey,

De tafelschikking zijn we nog niet uit, ze hebben tijd tot 7 mei om te verwittigen. Maar wij werken met prentjes van liefde is. Elke gast krijgt een hartje met het prentje dat overeenkomt met de tafel. Onze eretafel is 10 pers. Onze grootste tafel is 24 personen. de andere gemiddeld 10 à 12 personen.

Veel succes, geniet van jullie dagje, ik duim voor goed weer!!

groetjes
Ruth



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-4-2010 19:34:57

Wij werkten ook met tafelnamen. Is heel gemakkelijk: er wordt 1 tafelnaam afgeroepen en er worden meteen 10-12 personen aangesproken. Anders wordt het wel een héle lange lijst als je meer dan 100 gasten hebt... Ook kan er dan geen verwarring onstaan met de steeds weerkerende achternamen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...