Terug naar overzicht
misschien kan je een passend hoedje opzetten?je kunt ook pareltjes in je haar klikken of een diadeem of tiara dragen?je kunt het laten overeenkomen met de stijl van je kleed...ik zag vandaag nog in een krantenwinkel een tijdschrift liggen met bruidskapsels misschien kan je daar eens naar op zoek gaan? groetjes en succes!
ik kies er zelf voor om mijn haar half vast te zetten. Alleen de bovenkant en dan niet te tuttig, zodat ik nog wel mijzelf blijf. wanneer je op google intypt hair half up (zoeken op afbeeldingen), zie je veel modellen. Zoeken in het engels levert naar mijn idee betere plaatjes op. Succes ermee
Google eens The knot en the wedding channel. Als je daar op registreerd (gratis) dan kan je echt super veel kapsels zien. Groetjes Dorien
Hey Joke, Neem eens een kijkje op brides.com. Je kan er ook ideeën opdoen voor o.a. het bruidsboeket.
kijk eens op http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair+%22...
fiogf49gjkf0dhey Joke, inderdaad Hilde heeft een super idee, ik werk ook met Michel en mijn getuige gebruikte hem ook voor haar huwelijk, het proberen waard! succes, groetjes Jozefien,