Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonnen loslaten aan de kerk

  23-4-2010 9:21:08
Hoi!
Wij willen graag rode en witte hartballonnen loslaten aan de kerk.
Maar waar vind ik die? Is er ergens een ballonnen-shop in de buurt van mechelen/antwerpen?
Het lijkt mij het best ze te laten leveren anders moet ik de dag ervoor nog alles opblazen en ergens vastmaken... en vooral hoe krijg ik die mee naar de kerk dan...
Iemand tips?

Anke
19-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1842


Nathalie
19-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 9:40:33

Hallo

Wij hebben dat met de rest van de versiering van de kerk ineens laten in orde brengen, ze komen die 's morgens versieren en op de achterste stoelen binden ze ballonen vast om nadien op te laten.
Ik heb ook gezien dat bij AVA papierwaren hartvormige ballonen te koop zijn, je kan deze dan door iemand opgeblazen laten meebrengen of vrijdagsavonds zelf in de kerk klaar zetten.

Veel succes op uwe 19e juni!



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-4-2010 9:42:49

Bij Ava Papierwaren.
Ze hebben daar ook helium om ze te vullen, maar dat is wel 50 €/fles denk ik.



Inge
26-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 9:45:07

In Brasschaat ook een leuk winkeltje met van die grote balonnen.
Maar idd AVA is het beste denk ik

succes!



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:13:35

Hallo,


Ik heb ze bij AVA gekocht en een fles helium gehuurd.

Gwen



Anke
19-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:20:16

Dan ga ik eens kijken bij AVA en neem ze dan idd best de dag ervoor al even mee naar de kerk!
Bedankt dames!



Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:55:35

Hoi,

Moest je tegen dat je trouwt nog ergens in Nederland geraken, in de winkel Xenos heb je ook hartvormige balonnen en ook ander decoratiemateriaal voor een zeeer voordelige prijs! De AVA heeft wel veel, maar is ook niet altijd even goedkoop, zeker niet als je veel nodig hebt. Misschien vindt je ook hartbalonnen in de betere karnavalswinkel?

Verder heb ik al eens gehoord dat als je een groot aantal helium-ballonnen wil 'loslaten', je dat aan de gemeente moet aanvragen/doorgeven. Voor eventuele 'verstoring' van het luchtruim en dergelijke. Ik weet er zelf ook niet het fijne van, maar zou het toch eens navragen op de gemeente.

Groetjes,
Jessica



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik23-4-2010 14:25:10

hey,
in de buurt van mechelen is er een balloonschop ik weet niet of je het weet zijn maar het is op de leuvensesteenweg aan kampenhout sas!
grtjs jessie




Hoi Yee

 Meld misbruik23-4-2010 14:32:31

Ja schuin over de Mc Donalds aan de rondpunt! Hele vriendelijke mensen daar!

Grtz



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-4-2010 18:18:48

Als je zelf je ballons wil vullen met helium, zou ik wel op voorhand eens een 'proefje' doen en niet wachten tot de avond ervoor. Niet alle ballons zijn geschikt om op te vullen. Sommige zijn 'te dun' om te vullen, waardoor ze direct springen.



wouter

 Meld misbruik23-4-2010 22:15:49

de winkel die jullie bedoelen is the balloon warehouse inkampenhout



Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik25-4-2010 13:51:52

Hallo

Ik had ook al gedacht aan ballonnen in ons kerkelijk huwelijk.
Volgende winkel trok mijn aandacht. http://www.balloondecors.be/ in Heist op den Berg




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...