Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen!

  16-4-2010 12:51:10
zijn er hier nog die de mensen vanop de vrijgezellenavond een poets gaan lappen???zo ja...wat hadden jullie in gedachten,
grts

annabel
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1100


Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik16-4-2010 20:18:35

ik heb dit bericht hier ook al gepost dak da wil doen en heb er toch al reactie op gekregen



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-4-2010 20:19:52

Inderdaad, toen had ik dit geantwoord:

Ik heb ooit op een trouwfeest een stoelendans meegemaakt. Wie afviel, moest bij het bruidspaar een opdrachtje komen doen. Zo was er in elke maand van het jaar een opdracht. Ook het bruidspaar zelf deed mee en die moesten de opdrachtjes dan uitvoeren bij de winnaar.

Enkele van de opdrachtjes:
* pannenkoeken bakken (omdat de bruidegom dat zoooo graag eet)
* de ramen poetsen
* een boeketje afgeven op de verjaardag van de bruid
* de auto wassen
* een foto komen maken van de eerste huwelijksverjaardag
*...




annabel
12-6-2010
 Meld misbruik17-4-2010 11:15:26

voorlopig gaan wij ook zoiets doen ma ze moeten allen zo een indianen kroon opzetten :)
is op bepaald liedje wa die groep altij zo raar op danst....nu moge ze da eens voor de hele zaal doen :D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...