Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

organisators vrijgezellenavond poets bakken!!!

  14-4-2010 18:37:14
Hey,

Ik zou graag op ons trouw feest de mensen die onze vrijgezellenavond in elkaar gestoken hebben iets willen laten doen of een opdracht laten uitvoeren om hun in feite te bedanken maar ook om hun een poets terug te geven. Heeft er iemand ideetjes wat ik hen kan laten doen op mijn feest? Ze zijn mij nu al kweenie hoe curieus aant maken en ik begin rap te flippen

Alvast bedankt!!

Peggy
13-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1185


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-4-2010 14:27:13

Ik heb ooit op een trouwfeest een stoelendans meegemaakt. Wie afviel, moest bij het bruidspaar een opdrachtje komen doen. Zo was er in elke maand van het jaar een opdracht. Ook het bruidspaar zelf deed mee en die moesten de opdrachtjes dan uitvoeren bij de winnaar.

Enkele van de opdrachtjes:
* pannenkoeken bakken (omdat de bruidegom dat zoooo graag eet)
* de ramen poetsen
* een boeketje afgeven op de verjaardag van de bruid
* de auto wassen
* een foto komen maken van de eerste huwelijksverjaardag
*...



Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik15-4-2010 17:28:55

hey veronique das wel tof je brengt mij op goeie ideeen bedankt!



Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik16-4-2010 10:57:16

Hey,

Op de trouw van onze vrienden was er ook zo'n spelletje. Met als 'afvalopdrachtjes'
- breng de trouwers naar de luchthaven voor hun huwelijksreis
- stel hun fietsen op punt voor de zomer
- barbeque

Er waren 12 mensen die meededen met de opdrachtjes, elk van hen moest iets doen in een maand. Dus de eerste die afviel moest de maand erop iets doen en de laaste moest ze uitnodigen voor hun eerste huwelijksverjaardag.

Was wel leuk.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...