Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  5-1-2006 9:09:37
Wij hadden gepland om als huwelijksreis Tanzania & Zanzibar te doen met Pegase. Ze doen Tanzania niet meer in de nieuwe brochure. Nu zouden we naar Amerika willen gaan (rondreis Westen + NY + Washington + Niagara Falls). We dachten om een begeleide reis te doen met de bus. Heeft er iemand van jullie ervaring mee?

alvast bedankt

Mira

Mira
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 777


Muriel
17-12-2005
 Meld misbruik5-1-2006 9:14:52

Hey Mira,

Wij vertrekken 15/02 naar Tanzania op huwelijksreis met Thomas Cook; eerst op safari en dan een week luxe en rust in Malindi (kenia), ziet er goed uit, weet natuurlijk nog niet of het zo zal zijn. Twee jaar geleden hebben wij de oostkust van de VS gedaan, een echte aanrader! We hebben een fly en drive gedaan toen, zeer goed te doen en je blijft je vrijheid behouden hetgeen op huwelijksreis toch wel zeeraangenaam is...Als je meer info wil, kan je me altijd mailen (murielvanherreweghe@scarlet.be)
Groetjes,
Muriel (17/12/05)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums