Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk getrouwd...

  11-4-2010 19:28:33
ik wil toch ook graag even berichten over onze trouwdag. Het was, zoals het bij jullie allemaal zal worden, fantastisch...

9 april trouwden we voor de wet. Omdat we dit niet zo belangrijk vonden, hebben we hier niets rond gedaan. Na 20 minuutjes was dat afgerond. We hebben nog gegeten met de getuigen en dat was dat.

10 april stond onze 'grote' trouw op het programma. Om 4u 's morgens lag ik klaarwakker, terwijl mijn man naast me nog rustig lag te ronken. Om 6u hield ik het niet meer, en ben ik opgestaan. 7u begon de dag pas, met make-up en mijn haar laten opsteken. Daarna was het wachten op de fotografen. Die wilden graag foto's van het kleed, en van ik,als ik bijna aangekleed was. het poseren was in het begin onwennig, maar ze stelden me op m'n gemak.
Daarna mocht ik eindelijk naar mijn man die beneden stond te wachten. het trouwboeket was prachtig. Het bestond voornamelijk uit orchideeën, en was dus heel broos, maar ik vond het zeer mooi.

Om 2 uur begon de mis in de kerk. Daar zaten zo'n 80tal mensen, genoeg om de kerk een beetje te vullen. Als intredelied hadden we You are van Dolly Parton gekozen. Onze zangeres heeft dat geweldig gedaan! We moesten alle2 goed slikken, want het was echt aandoenlijk... De hele mis was mooi, de bloemen in de kerk super, kortom alles in orde, precies zoals we het wilden.

Na de mis, reden we naar de feestzaal, waar onze suite zou wachten terwijl wij foto's gingen maken. het weer was vrij goed, af en toe zon, dus dat zullen hopelijk mooie foto's geven. Spijtig genoeg is daar mijn bruidsboeket gesneuveld, een stengel geknakt.

Om half zes begon de eerste receptie, en die bestond voornamelijk uit mensen kussen en bloemen aanvaarden.
Daarna het feest. Dat hadden we bewust wat kleiner gehouden, en eigenlijk hebben we daar geen spijt van. Er waren mensen genoeg om het gezellig te maken, en niet te veel mensen,zodat we nog met iedereen konden gaan praten. Het eten was heerlijk. Onze openingsdans deden we om 24u. We hadden gekozen voor It is you van Dana Glover. Onze dans liep niet helemaal zoals we het wilden omdat ik beperkt was met het kleed. Ik moest m'n sleep vasthouden, waardoor ik mijn arm niet helemaal omhoog kon doen. Maar goed, dat heeft niemand echt gemerkt. Het feest zelf was aangenaam. We hebben ons eigenlijk rot geamuseerd. Redelijk veel mensen bleven op hun stoel zitten, maar wij hebben voornamelijk op de dansvloer gestaan. Om 4u hebben we het feest moeten afronden, eigenlijk een beetje met spijt, maar we waren allemaal moe. Wij hadden gekozen om in de suite daar te blijven slapen, en ook dat heeft deugd gedaan. De volgende ochtend, vandaag dus, samen lekker in het bubbelbad, en daarna op het gemak ontbijten..

Ik ben dus nog aan het nagenieten... Kijk er allemaal naar uit, en geniet van je dag! het is heerlijk...

groetjes

Monika
10-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1093


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-4-2010 19:37:58

Proficiat!!! En vergeet geen fotootje te posten!



An
26-3-2010
 Meld misbruik12-4-2010 7:06:13

Gefeliciteerd!!! Je mag altijd een foto doormailen anvandeven@live.be

Geniet er nog van!!!



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik12-4-2010 11:19:49

proficiat!!



joke
1-8-2009
 Meld misbruik12-4-2010 13:14:02

proficiat! klinkt idd als een fantastische dag



Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik13-4-2010 13:53:16

Proficiat!!

Als ik zo'n verhalen lees begin ik zelf al te huilen :-) Wat zal dat worden op onze eigen dag?! :-)

Groetjes,
Dorien



Monika
10-4-2010
 Meld misbruik22-4-2010 15:51:11

dank je. en nogmaals, de tijd vliegt... dus niet wanhopen als het nog ver lijkt, en genieten op het moment zelf!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...