Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TE KOOP: 2 prachtige kettingen voor bruidsmeisjes met Hello Kitty (handgemaakt)

  8-4-2010 22:26:49
Vorig jaar zijn wij getrouwd en ik had voor onze dochtertjes prachtige kettinkjes laten maken met Hello Kitty figuurtjes eraan.

Mijn dochtertjes dragen deze niet meer omdat dit echt typische trouwjuweeltjes zijn, daarom zou ik ze willen verkopen.

Het zijn 2 kettinkjes met ivoorkleurige kralen en roze hartjes en vlindertjes ertussen met onderaan een Hello Kitty figuur in pasteltinten.

De kettingen passen voor kleine meisjes van 1-2-3-4 of 5 jaar.

Wie graag een foto en prijs wil, kan mij mailen.

debbie.pennings@pandora.be

Groetjes
Debbie

Debbie
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1010


Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik8-4-2010 23:11:47

Graag een fotootje en de vraagprijs naar NatalieVandeVeire@hotmail.com
Zijn het 2 identieke kettinkjes? En zijn ze dan ook even lang?

Alvast bedankt!
Natalie



Claudia
18-9-2010
 Meld misbruik9-4-2010 8:10:31

Hey

Mij mag je ook altijd een foto en de vraagprijs even doormailen: claudia_martens@yahoo.com!

Dank je wel!



Debbie
4-7-2009
 Meld misbruik9-4-2010 9:00:07

foto's en prijzen zijn verstuurd.

het zijn 2 identieke kettinkjes, alleen de Hello Kitty hangertjes zijn verschillend.

Groetjes



Carolien
10-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 13:00:05

Je mag mij ook altijd de foto's en de vraagprijs doorsturen: ikjijwij@telenet.be!

Bedankt.



daisy
27-8-2010
 Meld misbruik12-4-2010 16:51:32

hoiii kan je mij ook foto en prijs ervan mailen aub.
country_girl.x@hotmail.com

groetjes daisy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...