Terug naar overzicht
Zomer is juist de bloeitijd van calla's... En er bestaat nog iets als serres, ga maar gauw naar 'n ander bloemist!
Mijn vriendin is op 8 augustus gehuwd en had ook callassen in haar boeket.
Ik trouw ook eind augustus en wil ook een boeket met calla's...
Mijn zus is vorig jaar 28 augustus getrouwd en had calassen in haar boeket...
Ik trouw op 28/8 en zal ook calla's nemen. Niet de crèmekleurige, maar die met een groenige schijn. Waar ik ze ga halen weet ik nog niet. Als iemand voorbeeldboeketjes heeft, mag je ze altijd doormailen. bene_vandormael@hotmail.com Groetjes,
He, ik ben getrouwd in februari en mijn boeket was simpel gewoon callas met siergras strak samen gebonden. Benedikte heb u een fototjes gestuurd van mijn boeketje. Groetjes frida
Deze vind je in goede bloemenzaken altijd, en zij kunnen die ook altijd bestellen!
Oei, ik trouw 11 september en heb over 2 weken een afspraak met mijn bloemist want ik wil ook een boeket met callas. Ik hoop dat dit geen probleem gaat geven. groetjes Maureen
Oef, het ging blijkbaar over aronskelken die dan niet beschikbaar zijn. Gelijken blijkbaar goed op callas. Eerste zenuwinzinking is vermeden . Bedankt iedereen!
Hey bruidjes, Ik zou mij geen zorgen maken, calla's bloeien nog goed in de zomer! Bovendien kan een bloemist altijd de bloemen bestellen die dan uit serres komen. Ik trouw eind mei en wil nog meiklokjes, ze konden dat gewoon nog bestellen dan! succes! xxx
Ik had ook eentje met calla's en het zag er zo uit: http://www.facebook.com/profile.php?id=725134743#!/photo.php?pid=734493&id=1240628751
Kan je mij ook een foto'ke sturen htrouw2010@hotmail.com bedankt!!!