Terug naar overzicht
ik heb ook heel dun en weinig haar maar het toch clipextensions gekocht. ik heb het pakket voor dun/normaal haar gekocht via de website www.clipextensions.be mijn collega heeft ze vorige week eens ingestoken bij mij, wel rekening houdend dat ze dit nog nooit gedaan had en ook geen ervaring heeft afs kapster, en het resultaat viel best mee. 's avonds had ik een afspraak met enkele vriendinnen en zij wisten hier niks vanaf en zeiden dat als je het niet weet dat het met clips is dat je het dan ook niet ziet maar wel als je echt begint te zoeken dan zie je ze zitten, afhankelijk van je haar dikte. op 8 mei moet ik nu gaan voor mijn proefkapsel en ga ik ze meenemen naar de kapster en ik hoop dat ze er iets mooi's van kan maken.
He, een vriednin van mij heeft dat ook laten doen voor haar trouw en het was echt mooi maar na haar trouw was haar haar veel beschadigd ( brak af en zo). Dus wees toch maar voorzichtig. Frida
Ja ik zou het maar voor 1 dag gebruiken. Dus ik hoop dat dan de beschadiging wel meevalt?
eens advies aan je kapper vragen?
sorry maar met die clips loop je geen beschadiging op hoor, dat wordt gewoon via haarspeldjes vast gemaakt! dus het is volledig veilig gewone extensions daarentegen is niet aan te raden zei mijn kapper aan mensen met dun en broos haar omdat dit gebrand wordt aan je eigen haar en dat wel beschadiging geeft maar clips dus zeker niet!!
clip extensions is je aangeraden Karen.
Zie je het echt niet dat het fake is ??? Binnenkort ga ik langs bij kapper voor advies...
nee je ziet helemaal niet dat het fake is als je de juiste kleur uitkiest. Ik ga ook clip on extentions erin steken. Mijn haarstyliste gaat dit voor mij doen. En ik kan het hergebruiken wanneer ik maar wil. make_up_artista@hotmail.com Groeten
Voor een huwelijk is wat meer volume wel mooi, daarom ga je beter voor een pakketje voor dik/veel haar :-) Als er vragen zijn dan wil ik die heel graag beantwoorden!