Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste voorbereidingen

  30-3-2010 21:02:19
hallo allemaal

nog 1.5 week te gaan. Mijn verloofde is me bijna gek aan het maken. Hij overloopt voortdurend wat we nog moeten doen.

wat zijn de laatste voorbereidingen die we nog over het hoofd zouden kunnen zien?

bedankt!
Monika

Monika
10-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1135


Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik30-3-2010 21:33:25

Hey

Ocharme jij, je bent al zo zenuwachtig en dan nog een extra "vervelende" verloofde :p
De dingen die ik kan bedenken zijn :

- definitieve gastenlijst nakijken (kijken of je van iedereen bevestiging hebt gekregen)
- Alle administratieve zaken nog is overlopen voor de zekerheid (eventuele vergunningen)
- Kijken dat er nergens grote werken zijn op de baan waardoor gasten een omleiding moeten volgen

- Kijken of je trouwkleed nog past (HEEL belangrijk :p)
- Eventuele vergeetachtige vrienden zeggen dat ze ni mogen vergeten te komen (heb het al gehoord van een bevriend koppel, hun beste vrienden waren het gewoon vergeten!)


Er zijn waarschijnlijk nog wel gigantisch veel zaken, maar kan er zo ni direct opkomen, als er me nog iets te binnen schiet dan post ik het wel even :)

Groetjes

Lynn




Timmy
27-3-2010
 Meld misbruik30-3-2010 21:36:42

Er zijn ook héél gemakkelijke checklists te vinden op het internet die héél handig kunnen zijn.
Wat ook iets is om makkelijk over het hoofd te zien en banaal lijkt zijn pennen voor de gastenboek
Check alles nog een keer of alles 100% zeker vastligt zoals fotograaf, kerk, uur aan't gemeentehuis, tijdsplanning, menu en of iedereen de menu wel lust anders nog alternatief voorzien



Timmy
27-3-2010
 Meld misbruik30-3-2010 21:37:40

probeer vooral een paar dagen ervoor zo weinig mogelijk nog te doen! Rusten is aan te raden om fris te zijn op de dag zelf!



Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik31-3-2010 7:52:22

Hey Lynn, wel grappig dat je dat zegt van die omleiding, want dat extra probleempje hebben wij dus. Niet zo erg als de meesten een e-mailadres hebben en je vlug een alternatieve route kan doormailen.
Dingen waar ik nog aan denk:
alles in orde brengen voor de misviering (als je die hebt tenminste). Zorgen dat alles klaarligt om dan mee te nemen (boekjes, kaars, eventueel cd-speler,...).
Vervoer nog eens checken (contacteren).
Al je accessoires al in de buurt van je kleed leggen zodat je niks vergeet en het maar vast te nemen hebt als het zover is.
Dat zijn zo'n beetje de dingen waar wij nog voor moeten zorgen. Ik wens je een heerlijke dag toe, Monika! Ik zal zeker aan je denken, want wij trouwen de dag ervoor.



Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik31-3-2010 8:42:33

Wij trouwen ook de 10e, en ik ben ook maar aan't nadenken of ik niets vergeten ben... Ik ga begin volgende week nog eens bellen naar de bloemist en naar een locatie waar we eventueel voor onze foto's zouden gaan om dat te melden... Ik moet eind deze week onze gastenlijst nog binnenbrengen en dan de dag voordien de naamkaartjes en menu's...
Onze DJ heb ik al gecontacteerd en de openingsdansen doorgegeven...
en verder..... EUH.... :-)
Dat het er maar snel is, want ik krijg al wat zenuwen!!! :-)



Kim
21-8-2010
 Meld misbruik31-3-2010 10:08:16

Dag Monica,

ben je 'de Monica' die ook een Jenny Packham jurk heeft en die trouwt in het kasteel van saffelaere? Ik heb je al eens gesproken over de jurk en ga morgen bij Pierre Yves. Wij trouwen ook in het kasteel van Saffelaere, toevallig he!
Laat je eens weten hoe het was? Welk menu jullie genomen hebben enzo...(kim.joliet@ugent.be)

Zaken die jullie mss nog eens moeten checken: dj, vervoer, bloemen, gastenlijst. Alles wat dus al opgenoemd is hierboven...Ik denk dat vooral het uurschema belangrijk is voor iedereen.

Groetjes,
Kim





Kim
21-8-2010
 Meld misbruik31-3-2010 10:14:00

Hoi Monica,
oeps...sorry ik had het blijkbaar op een tweede Monica hier op het forum! Ik zag het aan je trouwdatum.

Heel veel succes, goede laatste voorbereidingen en een stralende dag toegewenst!

Groetjes,
Kim



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik31-3-2010 11:32:42

De belangrijkste waaraan ik denk :

- iets voorzien bij regen (paraplu's, vod voor schoenen bruidegom ingeval modder)
- alles wat je plots te binnen schiet : direct opschrijven zodat je het niet vergeet
- evtl voorzieningen voor kinderen tijdens de receptie (chips, nootjes, ...)
- reserve paar schoenen en kousen
- voor bij de kapper : iets aandoen met knoopjes vooraan zodat het niet over je hoofd moet
- indien champagne voor ontvangst vd suite thuis : zet 48 u op voorhand in de koelkast ! Niks geeft sneller hoofdpijn dan te weinig gekoelde champagne/schuimwijn.
- mini-naaisetje voorzien (in case of... )
- je trouwboekje niet vergeten voor de kerk (dit hadden vrienden van ons voor. Een familielid moest in allerijl het gaan halen !)





Kristelle

 Meld misbruik31-3-2010 14:39:47

Ik denk dat je vooral een paraplu moet voorzien, aan het weer te zien gaat we volgende week lelijk weer hebben



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik31-3-2010 15:42:25

Bij de zaal langsgaan om bedankingen voor de ouders en getuigen af te geven, ook reserveschoenen, het gastenboek met pen, de tafelnaamkaartjes, de gastenlijst,... kan je al in de zaal zetten. Het gerief voor de kerk klaarzetten: huwelijkskaars, misboekjes, mand met bedankingetjes voor de kindjes, cd,...



Monika
10-4-2010
 Meld misbruik31-3-2010 17:46:03

oké, bedankt allemaal!
het meeste dat jullie opnoemen hebben we al in orde gebracht, dus we mogen redelijk gerust zijn :) enkel nog een naaisetje, en pennen voor bij het gastenboek, maar dat is bij deze dan ook in orde. Bedankt...

daarnet om het kleed geweest, en ja, het past nog, en het is prachtig.

groetjes



An
26-3-2010
 Meld misbruik1-4-2010 9:50:54

Laat je vooral niet te zenuwachtig maken hoor, hoe meer zenuwen je hebt hoe minder geniet je van je trouwdag zal hebben... Mijn man probeerde mij de laatste dagen voor onze trouw ook wa zenuwen aan te jagen maar het lukte hem niet als je iets moest vergeten, voor alles is een oplossing hoor... Het is misschien makkelijk gezegd maar RELAX... En geniet ten volle van je huwelijk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...