Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes hapjes

  29-3-2010 19:20:57
Hallo

Volgende week vrijdag trouwen wij, omdat ons wettelijk huwelijk om 12u plaats vindt en ons kerkelijk huwelijk om 13u plaats vindt, gaan we onze gasten iets te eten aanbieden als zij hier thuis aankomen, dat ze tenminste iets in hun maag hebben want er zal dan niet gegeten worden voor 15uur.

Nu, we dachten misschien belegde broodjes, zoals een verrassingsbrood te bestellen maar onze gasten zullen dan al ontbijt genomen hebben. Dus zijn broodjes misschien iets te veel.

Wat denken jullie?? De gasten worden tegen 10u30 verwacht.

Groetjes

Kristelle
09-04-2010

Kristelle

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1083


An
26-3-2010
 Meld misbruik29-3-2010 19:26:18

Hoi,
op onze trouw werden de mensen ook om half 11 bij mij thuis verwacht. Wij hadden enkel pralines,koekjes en cava en fruitsap om aan te bieden. Wij zijn om 13u getrouwd, foto's gaan trekken en dan naar een andere lokatie om hapjes en broodjes te eten. Wij waren daar rond half 3 en toen scheurde iedereen wel van de honger hoor



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-3-2010 19:34:20

Eerlijk gezegd, begrijp ik dan niet goed waarom je niet vroeger trouwt voor de wet... Dan kan je op de middag nog iets eten.
Misschien kan je mini-sandwiches en mini-boterkoekjes voorzien?



Sabrina
11-9-2010
 Meld misbruik29-3-2010 19:34:54

Hoi,

Wij hebben ook tussen 10 en half 11 afgesproken bij ons thuis.
Wij gaan ook een brood bestellen met zo van die mini sandwiches in.
Maar hebben de suite al wel verwittigt da ze 's morgens ni te veel moeten eten
daar ze hier mini broodjes krijgen.

veel succes xxx




Karla
16-4-2010
 Meld misbruik29-3-2010 19:38:41

Hey Kristelle,
Je kan eventueel rolletjes maken van brood met gerookte zalm, kaas, hesp,... gemakkelijk, speciaal en kleurrijk.
gewoon een sneetje brood zonder korst, boter of mayo erop, beleggen, toerollen in de lengte, in celofaan wikkelen (goed vast) en de rolletjes een nachtje in de koelkast laten rusten.
Dan alles in schijfjes snijden, prikkertje erop en genieten van de complimentjes



Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik29-3-2010 20:29:06

Ik denk dat ik één van de redenen ben waarom ze niet vroeger trouwt voor de wet



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik29-3-2010 20:39:05

Dan zou ik belegde, zachte sandwiches bestellen ; kan je met veel beleggen, gaat goed binnen en maakt dat je niet te snel weer honger hebt. Ze vullen beter dan piccolo's of pistolets. Ik zou ze laten beleggen met de meest courante dingen : kaas, ham, américain, salami,... Je kan ook kaas+ham doen, of op de américain waterkers en augurkjes bijvoegen, ... kzou dingen kiezen die iedereen lust. En ook wat mini chocoladebroodjes, mini boterkoekjes, enz... Voorzie tenminste 2 sandwiches per persoon als je volk tot 15u moet wachten om te eten.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-3-2010 20:45:43

Wij hebben kleine broodjes besteld bij een sandwichbar. Die zijn geleverd net voor iedereen aankwam (11uur). Wij zijn om 12u30 getrouwd, 13u30 kerk. Na de kerk is de familie terug naar ons huis gekeerd, wij zijn foto's gaan trekken. Er zijn enkele broodjes voor den trouw gegeten , de meeste erna. We hadden wel geen receptie enkel avondfeest, anders was het nog lang.

groetjes, Carolina



Kristelle

 Meld misbruik29-3-2010 21:00:27

@ Gitta: Jij bent gewoon de reden waarom we niet vroeger voor de wet trouwen .
Maakt niet uit hoor, dan heb ik meer tijd om me klaar te maken. Btw, al gezien wat weer ze geven volgende week ben niet eens voorzien op regen.

@ de anderen: Alvast bedankt voor de tips, nu kan ik toch al verder ;)

Groetjes

Kristelle



Karla
16-4-2010
 Meld misbruik30-3-2010 10:52:27


een tijdje geleden ben ik bij Blokker een paar parelmoer kleurige paraplu's gaan kopen, voor in 't geval...



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik30-3-2010 11:37:47

Voor als het regent : kijk eens op www.parapluverhuur.be . Daar kan je witte twin paraplu's (dus voor 2) huren. En het weer : niet aantrekken. Paraplu's geven leuke foto's !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...