Terug naar overzicht
Beste Tamara, Ik ben visagiste en woon in Zele en ben die dag nog beschikbaar.. Ik kom aan huis, ook voor de proefmake-up is dit mogelijk. Ik vraag 50 euro voor proefmake-up en make-up de dag zelf. Ik maak gebruik van professionele merken zoals : MAC, Dior, Artdeco en gebruik de techniek van bij mijn fotoshoots, zodat je make-up de hele dag houdt en je schittert op je foto's. Indien je meer info wilt, kan je me bereiken via www.makeyouup.be of via facebook : makeyouup. Vriendelijke groeten, Ilse
Dag Tamara, Ik ben visagiste/hairstyliste. Ik kan jou eventueel helpen, voor meer info graag een mailtje: hani@live.be Mvg, Hani
Hey Tamara Alvast proficiat met jullie trouwplannen. Bekijk mijn site www.ellegancia.be eens even voor de verschillende mogelijkheden, ik kom ook aan huis. Groetjes Bianca
Beste Tamara, Proficiat met je verloving! Wij werken al jaren nauw samen met Hair and Make-up artist Valerie Carolus. Voor meer informatie. www.maximuz.be Met vriendelijke groeten, Toon van den Broek 0495/23 69 21 www.maximuz.be