Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wit in suitekledij

  25-3-2010 19:55:59
Dag bruidjes,

Dezelfde dag dat ik mijn kleedje gekocht had, hebben mijn mama en schoonmama hun suitekledij gekozen. Ik hou helemaal niet van felle kleuren en zeker niet van allemaal verschillende kleuren door elkaar.

Ze hebben allebei een een lange donkere rok zonder sleep (zwart en andere zilvergrijs) en daarbij een bijpassende voornamelijk witte top (zwart met wit en de andere is is wit met zilvergrijze bloemen).
Ik vind het allemaal heel mooi bij elkaar, ik vond het ook duidelijk dat mijn eigen jurk een echte (witte) bruidsjurk is.

Alleen sommige dagen begin ik echt te panikeren over hun kledij. Ik maak me zorgen dat er veel opmerkingen gaan komen over het feit dat er wit zit in hun suitekledij, dat het teveel lijkt op een bruidsjurk.

Ze staan er allebei schitterend mee, maar soms vraag ik mij of het niet beter was geweest andere kleuren te kiezen.
Denken jullie dat het kwaad kan wit in suitekledij te dragen?

Groetjes, Annelies


annelies
18-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1321


Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik25-3-2010 20:05:24

Hallo Annelies,

Vorig jaar zijn er vrienden van ons getrouwd en de bruid haar mama had ook een zilveren lange rok met een witte top met zilver in. Het was echt prachtig en het stoorde helemaal niet. Het was zeker duidelijk dat het suite kledij was en zeker geen bruidskledij.

Ik zou me er dus zeker geen zorgen over maken!

Groetjes Keshia.



Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik25-3-2010 20:08:47

Hey Annelies


Persoonlijk zou ik mij er geen zorgen over maken, ik denk dat de meeste mensen wel duidelijk het onderscheid tussen bruidskledij en suitekledij kunnen maken :-)


Lynn




Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik26-3-2010 9:51:41

Ik zou me daar ook niet aan storen.
Mijn schoonzus in spe heeft een witte jurk met een zwart motief en dat stoort mij toch niet.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik26-3-2010 10:25:04

Hey annelies, als jij je daar niet aan stoort, dan hoeft de rest zich daar ook niet aan te storen!
Ik persoonlijk wil dit niet voor mijn trouw. Bij mij is dit dan ook de enige kledingvereiste voor de vrouw: geen overheersende witte/beige kleding.
Maar, als ik naar een ander zijn trouw ga zou mij dit zeker niet storen, zolang de bruid maar tevreden is!



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik26-3-2010 11:25:51

Als jij dit mooi vindt, en je (schoon)moeders staan er prachtig mee, moet je niet beginnen twijfelen of panikeren.
En om heel eerlijk te zijn, er zijn altijd mensen die commentaar hebben, daar kan je niet vanonder, maar dat laat je je dag toch niet verpesten

Persoonlijk ben ik liever voor veel kleur. Mijn schoonmoeder draagt blauw, mijn mama draagt fel en donkergroen, mijn schoonzussen, de ene iets paarsachtig ofzo, de andere blauw, en mijn broer zijn vriendin rood. Mijn getuigen gaan waarschijnlijk voor zwart en rood. Een allegaartje van kleuren, maar zullen mooie foto's worden van een echt zomers trouwfeest




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-3-2010 18:24:49

Liever wit dan allemaal donkere kleuren. Het moet toch wat feestelijk zijn!



Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik26-3-2010 22:23:37

Ik zou ook niet twijfelen... Als je het mooi vind waarom niet... Ik zelf hou van kleur!!! Alleen mijn kleed is heel traditioneel :-) mama int groen, zus int kanariegeel en schoonmoeder int blauw... Dusja.... Maar smaken verschillen!!! En gegarandeerd dat er bij ons ook commentaar zal zijn... is het niet over de kleur tis over de lengte, is het niet over de lengte het is over het modelleke... Nu niet beginnen panikeren over lengte en model e :-) :-)! Wat je toen mooi vond ga je op de dag nog mooier vinden!!!! Dat verwacht ik althans! Alles in 1 plaatje! Zoals je het jezelf had voorgesteld... Niet denken dat aan meningen van anderen!!!

Groeten,
Astrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...