Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

adressen

  25-3-2010 11:44:29
Hallo,

Onze trouwkaartjes zijn reeds besteld bij de drukker, maar nu vroeg ik mij af of de enveloppen of dat gewoon geschreven mag zijn? Ik vind het eigenlijk ook wel mooi als daar dan zo een sticker op plakt. Maar heeft er iemand een idee hoe je dat zef kan doen? Daar nog eens extra voor betalen, is wat te veel van het goede vind ik :)

Bedankt!

Ester
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1303


Karla
16-4-2010
 Meld misbruik25-3-2010 12:18:06

Handgeschreven was voor ons niet echt een optie , maar wij zijn doorschijnende labels gaan halen om de adressen op te printen. Je kan de enveloppes ook zo in de printer steken...




Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik25-3-2010 12:36:35

Ik heb deze met de hand geschreven.


Gwen



Mila
5-6-2010
 Meld misbruik25-3-2010 12:50:00

Zo'n sticker erop trekt op niet veel vind ik. Het is toch veel persoonlijker om ze zelf te schrijven. Anders is het precies een ordinaire reclamebrief.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik25-3-2010 13:15:18

Ik vind met de hand geschreven ook gepaster voor een trouwuitnodiging. Maar als je natuurlijk een kattengeschrift zou hebben kan je beter met etiketten werken;-)



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik25-3-2010 13:15:20

Ik vind met de hand geschreven ook gepaster voor een trouwuitnodiging. Maar als je natuurlijk een kattengeschrift zou hebben kan je beter met etiketten werken;-)



Anke
19-6-2010
 Meld misbruik25-3-2010 13:24:09

Wij hebben stickers, allemaal goed en wel dat het lelijker zou zijn... meer dan 300 uitnodigingen, die ging ik echt niet schrijven. Dus hebben wij een klein logo ontworpen voor op onze stickers en zo is het nu een mooi geheel!
Ik vind handgeschrevn absoluut geen must of meerwaarde. Uiteindelijk... wie kijkt daar nog eens naar? :)



nele
17-7-2010
 Meld misbruik25-3-2010 13:25:42

heykes,

Ik heb mijn uitnodigingen zelf ontworpen en kan alles laten drukken op het werk.
Zo heb ik gepersonaliseerde
adreskaartjes (oud&nieuw adres)
servietring
save the date kaart
uitnodiging zelf
bedankkaartjes

De envloppes is niet mogelijk om die te laten drukken maar deze heb ik zelf allemaal opgemaakt en die zijn geprint op mijn envloppes. Zo is de envloppe helemaal in dezelfde stijl als de rest. Ik wou het niet zelf schrijven (te lui ergens en de eerste zouden nog mooi zijn de andere al wat minder )

Dus mss als je envloppes het toelaten erop printen?

Groetjes



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-3-2010 14:17:09

Als je mooi kalligrafisch lettertype pakt, waarom niet? Ik vind alles mooier dan mijn en mijn aanstaande's handschrift! En als je er driehonderd ofzo moet doen, kan ik er ook inkomen, ik heb nu wel tijd, 'n keertje op zondag me der achter zetten voor 200 uitnodigingen, maar toch... 't is idd véél.

Wa'k me afvroeg, met van die doorzichtige etiketten vind ik 't al veel mooier, waar kan je die vinden, bij AVA?



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik25-3-2010 14:17:10

Als je mooi kalligrafisch lettertype pakt, waarom niet? Ik vind alles mooier dan mijn en mijn aanstaande's handschrift! En als je er driehonderd ofzo moet doen, kan ik er ook inkomen, ik heb nu wel tijd, 'n keertje op zondag me der achter zetten voor 200 uitnodigingen, maar toch... 't is idd véél.

Wa'k me afvroeg, met van die doorzichtige etiketten vind ik 't al veel mooier, waar kan je die vinden, bij AVA?



Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik25-3-2010 21:09:27

Ja, ik zou ook wel willen weten waar je die doorzichtige etiketten haalt :-)

Groetjes,
Dorien




KarinW
22-5-2010
 Meld misbruik26-3-2010 9:37:04

Ik had gewone etiketten uit de ava en dan een mooi lettertype En meer dan de helft heeft er nieteens naar gekeken Ze wilden allemaal zo snel mogelijk kijken wat er IN de enveloppe zit dus als je er veel hebt zou ik zeker voor etiketten opteren.
Grtjs



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik26-3-2010 9:56:23

Ik begin vanaf volgende maand 200 adressen te schrijven.
Ik ga er wel veel zelf rondbrengen en daar ga ik enkel de naam op schrijven.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info