Terug naar overzicht
hoi, kijk eens op www.divinearts.be
Hey Karen, Ik zie dat je van Lint bent. Mag ik je misschien eens vragen naar welke kapper jij gaat voor je trouwkapsel? Of komt er misschien ook een kapper bij je aan huis ? Ik woon in Kontich en ben voor mij trouwkapsel nog op zoek naar een kapper. Alvast bedankt ! Groetjes, Els
hey, wij hebben Femke Claus, zij komt aan huis en proefmakeup+ make up op de trouwdag is 80 euro. website is www.ftbutterfly.be maar die ligt op het moment plat...als je wil kan je me een mailtje sturen op rainbow.of.love at gmail.com dan stuur ik je haar nummer door! groetjes kristien
Hallo, Mijn partner en ik verzorgen huwelijksreportages en make-up. Ik ben visagiste en kom aan huis. Ik werk met goede producten ( MAC, Dior, Artdeco,...) die een hele dag houden en een goede resolutie geven op foto's. Indien u mij wilt contacteren kan dit via www.makeyouup.be of via facebook: makeyouup. groetjes Ilse
Hey Karen, ik ben visagiste en kan je verder helpen met make-up, voor meer info graag een mailtje: hani@live.be mvg, Hani
Ik heb Latana genomen. Zij is afkomstig uit Mechelen. Ik ben zeer tevreden over haar. En ze is niet duur. Een prof. en ze werkt met make up van mac.
Hey Karen Alvast proficiat met jullie trouwplannen. Bekijk mijn site www.ellegancia.be eens even voor de verschillende mogelijkheden, ik kom ook aan huis. Groetjes Bianca