Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kaft misboekje

  20-3-2010 21:18:34
Hoi iedereen,

Ons misboekje is zo goed als klaar, maar nu zijn we aan het nadenken over de kaft van het boekje. Daar willen we ook graag iets mooi van maken, maar we geraken er niet helemaal uit. Wat hebben jullie ervan gemaakt? Je mag ook altijd een foto of voorbeeld mailen (moest je die hebben) naar erika_wauters@hotmail.com

Alvast bedankt voor ideetjes!

Erika

ps: oja, we gaan al zeker een gelukspoppetje vastmaken aan elk boekje.

Erika
2-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1142


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik21-3-2010 11:49:17

Wij hebben er dezelfde voorkant op gezet als op onze uitnodigingen. (onze namen in sierletters en de datum) Simpel maar schoon.

Een schoon gedichtje?

Een foto van jullie?


groetjes, Carolina



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-3-2010 13:41:15

Wij werkten in de viering met het boek 'Saartje zoekt de liefde'. De prenten werden geprojecteerd op groot scherm. Eén van die prenten was meteen ook ons voorkaft van het misboekje.



Anke
19-6-2010
 Meld misbruik22-3-2010 8:56:26

Ik heb ons boekje doorgemaild. Ik heb met photoshop een fotocollage gemaakt, foto's van ons, van onze themakleur en van de liefde...



Erika
2-7-2010
 Meld misbruik22-3-2010 22:27:12

Ja, ik heb het aangekregen Anke. Bedankt voor je mailtje.
Heel knap trouwens! Zoiets past ook wel bij ons, zo'n beetje moderner.



annelore
24-7-2010
 Meld misbruik26-3-2010 16:54:04

hey anke, kan je me jouw voorbeeld ook eens doorsturen aub?
mijn mailadres: annelore.nackaerts@telenet.be

bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...