Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema tafels

  20-3-2010 15:00:16
Hallo!

Wij zijn gisteren onze menu gaan vastleggen en de zaalverantwoordelijke vroeg of wij bij de tafelschikking eventueel een thema gingen gebruiken? We dachten dit in principe niet te doen, maar hij zei dat de mensen in het algemeen het tof vinden om zo naar hun tafel begeleid te worden. Bv 'aan de tafel van Eddy Wally worden uitgenodigd: tante... en nonkel...'
Nu zijn we op zoek naar voorbeelden van thema's/namen die we eventueel hiervoor kunnen gebruiken. Mijn vriend is een voetbalfanaat, maar ik totaal niet, dus namen van voetbalploegen zie ik al niet zitten. Iemand ideetjes?????

Natalie
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1398


nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik20-3-2010 15:24:28

Bloemen,of snoepjes,stripfiguren



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik20-3-2010 15:36:38

- muziekgroepen die jullie graag horen
- films die jullie samen gezien hebben
- plaatsen waar jullie samen geweest zijn
- ...

of een heel tof idee dat vrienden van mij gebruikt hadden: zij gingen op huwelijkreis naar Zuid-Afrika, en gebruikten allemaal verschillende etiketten van Zuid-Afrikaanse wijnen. Heel tof ook!




Toyah
15-1-2011
 Meld misbruik20-3-2010 16:17:31

-kleuren

-bloemen
-landen waar jullie op reis zijn geweest
-...

Ik was onlangs op de website van the Knot (www.theknot.com ), een amerikaanse site voor huwelijksvoorbereidingen en daar stond het vol van heel leuke tafel thema ideeen! misschien vind je daar iets leuks :)

succes!





elke
10-7-2010
 Meld misbruik20-3-2010 16:57:24

Wij zijn onlangs naar een feest geweest waar elke tafel een straatnaam had. Het bleek dan te gaan over de weg die je moest afleggen van van hen thuis tot de feestzaal en elke straat die je passeerde kwam aan bod.
Ik heb ook al gehoord over 'Liefde is...' en dan voor elke tafel ene vervolg vinden dat wel bij de mensen past die aan deze tafel moeten zitten.
Bv: Liefde is ... samen familiefeestjes vieren (voor de naaste familie)
... lief en leed delen (voor de allerbeste vrienden)
... samen sporten (voor de eventuele vrienden van de voetbalploeg of andere sportclub)
enzoverder..

Succes ermee!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-3-2010 18:15:56

Wij hadden reisbestemmingen waar we al samen naartoe zijn geweest. Op elke tafel stond dan ook een foto van ons op de reisbestemming.

Ik zou zeker werken met tafelnamen, dan kunnen de gasten véél sneller gaan zitten. I.p.v. 10 namen van gasten af te roepen, zegt men gewoon de tafelnaam. Dat gaat sneller, waardoor de mensen langer blijven luisteren. Er kan ook geen verwarring ontstaan door de achternamen die steeds weerkeren.



Anika
25-6-2010
 Meld misbruik20-3-2010 20:32:33

@ Elke, ik vind da echt een super idee!! Bedankt daarvoor.
Ik heb ooit van mijn beste vriend zo'n pakketje met 'liefde is..' briefjes gekregen.
Maar jammer genoeg is hij overleden. En op deze manier is hij er ook een beetje bij.



Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik21-3-2010 12:54:39

Wij gaan werken met snoepjes:
Iedere genodigde krijgt bij aankomst een snoepje. Op de tafels gaan we bokalen zetten met de snoepjes in, en zo vind iedereen zijn tafel. Het was een tip van de zaalverantwoordelijke, want zo afroepen en muziek spelen en heel dien nest is volgens hem zeer tijdrovend, en veel van de (vooral oudere) genodigden snappen het niet...



Deborah
15-5-2010
 Meld misbruik21-3-2010 15:11:54

Wij hebben ook het thema van Liefde is....

Bij de tafel van de ouders hebben we dan ' Liefde is iemand op wie je altijd kan steunen.'
Bij de tafel van de familie van de moeder van mijn verloofde hebben we ' Liefde is gezellig samen zijn.' Omdat die familie heel vaak elkaar gaan opzoeken om gewoon bij elkaar te zijn.
Zo hebben we bij elke tafel een spreuk wat bij die mensen past.





An
26-3-2010
 Meld misbruik21-3-2010 15:51:09

Wij werken rond merken van moto's,vb suzuki, yamaha, aangezien wij een motozaak uitbaten. Dit is natuurlijk niet voor iedereen toepasselijk he



monica
22-5-2010
 Meld misbruik22-3-2010 11:14:00

Wij hebben op elke tafel een verhaal staan over mijn verloofde en mezelf. Elk verhaal, in chronologische volgorde, gaat over "onnozele toeren" van toen we elkaar net kenden en nog geen koppel waren tot nu.
Enkele voorbeelden: autocrashes met auto van schoonpa, nachtelijke escapades, ongelukjes, vergissingen, enfin, allerlei grappige anekdotes over onszelf.
bij elk verhaal bedenken we een lied dat er bij past en zo draait de dj dat lied wanneer de mensen aan tafel worden gevraagd.
op de tafel zelf staat dan het bewuste verhaaltje.



Joyce
17-4-2010
 Meld misbruik25-3-2010 17:08:32

Wij zijn beiden verzot op de bergen én op onze konijntjes. Ik heb dus onze konijntjes in photoshop 'uitgenkipt' en op foto's van op reis in de bergen gekleefd. Deze komen dan allemaal op een themabord: een berg uitgezaagd in hout die beschilderd is met sneeuw en bloempjes...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...