Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen avond!!!

  18-3-2010 16:36:48
Heykes,

Doet er nog iemand een vrijgezellen avond?? Voor mij word de avond ineen gestoken door schoonzussen en vriendinnen en we zijn met 22. Ook aan diegene die al een vrijgezellen avond gehad hebben is dit meegevallen?? Was dat geen opgefokte boel? Hebben jullie er van genoten?

Peggy
13-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1393


katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik18-3-2010 17:27:11

Peggy

ik heb nu zaterdag mijn vrijgezellendag, ik heb al enkele tips in de bus ontvangen en ben dus wel erg benieuwd!!
In het begin had ik ook wat schrik dat ze me vanalles zouden laten doen dat ik echt niet wil... maar uiteindelijk zijn het mijn beste vriendinnen die dit regelen, en zij kennen me beter dan wie ook. Dus ik ben er gerust in dat het super zal worden! Ben wel heel benieuwd!!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-3-2010 17:55:52

Ik had een supervrijgezellenavond!!! Zou hem écht niet anders gewild hebben!

Voor foto's: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_fotoboek2.php?fotoboek_id=43943

Voor een verslagje: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_nieuws.php --> Kijken bij zondag 5 juli 2009 en zondag 12 juli 2009.



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik18-3-2010 18:19:37

heykes

Mijn vrijgezellenavond is jammergenoeg in het water gevallen.Daar ik mijn teen gebroken heb en eigenlijk heel veel moet rusten. Kvind dit enorm jammer maar het is niet anders. kzou zeggen geniet ervan. Mijn ouders nemen mij wel mee uit eten als mijn ventje zijn vrijgezellenavond heeft. Is wel lief van hen maar het is toch niet hetzelfde.

groetjes
Petroeska



An
26-3-2010
 Meld misbruik18-3-2010 20:01:28

Ik heb ook deze zaterdag mijn vrijgezellenavond, gewoon rustig gaan eten met moeder, schoonmoeder, schoonzussen... En we zien wel waar de avond ons brengt Ik heb het zelf gepland, omdat ik niet hou van spelletjes en van die dingen, maar je weet nooit dat wat ze achter je rug plannen he Gewoon afwachten wat er te gebeuren staat...



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik18-3-2010 20:18:52

Hey,

Ik doe een vrijgezellen en deze wordt georganiseerd door mijn beste vriendinnen. Het is pas voor oktober, maar ik weet dat ze al volop bezig zijn met mijn outfit (dat beloofd ) Ik hou wel van al die spelletjes en opdrachtjes dus ik zie het helemaal zitten.



Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik19-3-2010 8:53:51

Ik heb pas een vrijgezellendag gehad, we waren maar met 5 (mijn beste vriendinnen) maar het was superleuk! Mijn vriend was eigenlijk degene die graag een vrijzgezellendag wilde, ik zag het zelf niet echt zitten. Maar uiteindelijk ben ik heel blij dat ik het toch gedaan heb. Het was super om iedereen terug te zien en we hadden op voorhand afgesproken wat ik écht niet zou willen doen, en daar was rekening mee gehouden.
Wat hebben we zoal gedaan? Eerst gepicknickt (bij ons in huis, het was niet zo warm), daarna een quiz gespeeld die ze speciaal voor mij in elkaar hadden gestoken, dan hebben we in Leuven een stadsspelletje gespeeld (ook door henzelf gemaakt met als thema 'something old, something new, something borrowed and something blue'), bij de Italiaan gaan eten en dan gaan bowlen. Ik moest me niet verkleden ofzo, het bleef allemaal erg braaf maar toch heel leuk!
Bij mijn vriend was het ook erg meegevallen. Zij waren ook met een grote groep. Hij had zich wel moeten verkleden als Super Mario .



Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik19-3-2010 9:43:19

Wij hebben elk ook een vrijgezellen, waar weten er elk totaal niets van!
Weten zelf niet wanneer hij is... Heel handig om alles te plannen :-s! En hopelijk zal hij meevallen want ik ben niet zo voor al die spelletjes en dat gedoe..

Morgen is die van mijn ventje, maar hij weet het door mij da't zijn vrijgezellen is. En ook een beetje door zijn broers... Gelukkig dat ik het gezegd heb anders zou hij vervanging doen opt werk van een zieke en viel alles in het water...

Eigenlijk was onze vrijgezellen in het zelfde weekend gepland, had die zelf gepland omdat mijn ventje in het weekend ook moet werken, en da's voor mij dan handiger om een weekend vrij te houden... Maar we hebben zo het gevoel dat ze het op een ander weekend gelegd hebben... Maar dan zitten ze in de problemen want mijn andere weekends zitten al volzet hihi



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik19-3-2010 9:47:26

Hallo,


De onze is gepland op 24 april maar meer weet ik ook niet.
Kga er in ieder geval van genieten om met alle dames eens op stap te gaan.
En hoe ik er ga uit zien? Daar ga ik niet van wakker liggen...FUN FUN FUN!!!!

Geniet ervan zou ik zeggen.

Gwen



joke
3-4-2010
 Meld misbruik19-3-2010 9:55:25

Hey Peggy, Als jou beste vriendinnen het organiseren dan moet je niet bang zijn. Mijn vrijgezellenfeestje was zaterdag 6 maart. Vier vriendinnen van me hebben het samen georganiseerd en het was super! Geen domme spelletjes moeten spelen maar wel een heel gezellig feestje gehad. Eerst hebben we met zijn allen een salsa cursus gevolgd. Daarna hebben we uitgebreid getafeld waarbij mijn kennis over mijn vriend z’n lichaam getest werd (aan de hand van verschillende foto’s van handen, voeten enz. Ik moest de zijne er uit halen). Daarna hebben we nog een stapje in de wereld gezet en de dag nadien zijn we gaan brunchen op een hele chique locatie. Ik heb ervan genoten. Ik hoop dat je zaterdag een heel fijn feestje zal hebben. Geniet van de aandacht, de vriendschap en alles wat speciaal en enkel voor jou georganiseerd wordt! Groetjes, Joke



Liesbeth
24-4-2010
 Meld misbruik19-3-2010 18:41:35

Hey,

Ik heb er van genoten, je moet er niet mee inzitten. Het is de bedoeling dat jij ervan geniet en dat het een onvergetelijke dag onder vrouwen is!

Vorige zaterdag was mijn vrijgezellendag. We waren met een 10-tal vrouwen: mijn schoonzus, nicht en vriendinnen.
Het was een heel leuke dag!
's Morgens hebben we een Griekse menu klaargemaakt (aperitief, griekse salade, stoofschotel, baklava, we gaan op huwelijksreis naar Cyprus).
's Middags hebben we dan het meeste opgegeten, mmm lekker. De recepten hebben we mee naar huis.
's Namiddags hebben we geklommen op klimmuur, een leuke ervaring. Wel wat stijf nadien, maar dat hoort erbij.
Daarna hebben we geaperitiefd bij vriendin thuis, zijn we nog gaan eten op restaurant;
Daarna zijn we gaan bowlen.
Ondertussen moest ik verkleed gaan als slagersvrouw met droge worsten rond mijn nek, niet altijd handig in het toilet bv. (mijn toekomstige werkt in de vleessector).
Het is braaf gebleven, we hebben veel gelachen en ons geamuseerd.

Veel plezier!






Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik20-3-2010 8:38:36

als ik dit zo lees allemaal toffe dingen. Ben er zeker van dat het bij mij ook in orde zal zijn maar ik ben nogal van de nieuwsgierige kant en daarmee zou ik al wat willen weten maar da gaan ze nu nog niet zeggen!

bedankt voor de reacties en foto's echt tof



Nele
10-4-2010
 Meld misbruik20-3-2010 13:50:44

Bij mij was deze vorige week! Aangezien ik graag wou gaan skien maar niet dierf voor de trouw (en ook niet mocht van mijn ma :p) hebben ze mij in een tiroler pakje gestoken! Smorgens eerst ontvoerd, gaan brunchen bij vrienden, daar opdrachtjes moeten uitvoeren, gaan schaatsen, door de voetgangerstunnel op zo skilatten waar je met 4 op moet lopen en 'savonds gaan fonduen en naar de karaoke. en natuurlijk ondertussen van alles verkopen enzo.. Ik vond het echt super plezant! Een rustige dag zou niets voor mij zijn. Dat moet symboliseren uw laatste dag dat ge u kunt laten gaan want daarna ist gedaan :p dus voor mij wast uit de bol gaan!
x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...