TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ann
18-6-2010
|
17-3-2010 23:04:08
Hey Cindy,
Ik heb Ans Brugmans van Leuven en is super vriendelijk en ook goede referenties misschien een ideetje en ze komt aan huis. Wij trouwen trouwens de dag voor jullie :-).
groetjes,
Ann
|
|
cindy
19-6-2010
|
18-3-2010 7:20:11
Hey Ann,
Bedankt voor de tip,maar ze is al bezet die dag!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
18-3-2010 7:51:47
Hey Cindy, ik zit nu met brochure van www.beauty-vera.be voor m'n neus. Ik kan geen garanties geven over kwaliteit, want moet er nog es mee afspreken, maar 't ziet er allemaal tot nu goed uit, ook al positieve dingen gelezen over haar. De prijzen spreken me eveneens aan omdat ze 't gelijk met haarstyling doet, zou zeggen: bezoek de site en zie maar...
Ze is van Betekom (omg. Leuven).
Succes!!!
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
18-3-2010 8:16:37
Hey, Bij ici paris xl doen ze ook bruidsmake-up, 38 eur voor proef en de dag zelf, er is er allicht een in je buurt. Ik was eerst ook van plan om het daar te laten doen maar heb nu iemand gevonden die dichter bij mijn kapper zit, is makkelijker voor de dag zelf. Groetjes
|
|
valerie
21-8-2010
|
18-3-2010 13:02:11
ik heb Latana uit Mechelen. Ze is echt goed en haar prijzen zijn mensenlijk.
Mail haar anders is. latana@live.be
groetjes
valerie
|
|
Mieke
24-4-2015
|
18-3-2010 13:11:40
Hallo,
Ikzelf laat mij opmaken door Heidi Fonteyn uit Gent.
Mijn proef was supermooi!! Je merkt dat ze zeer professioneel is.
Misschien is ze nog vrij die dag?
www.heidifonteyn.be
Veel succes!
|
|
Sabine
24-7-2010
|
18-3-2010 16:19:17
Hey Cindy
Bij mijn zus en haar vriendinnen was het altijd een meisje uit de regio Keerbergen/Bonheiden die hun make-up deed en het was elke keer super!! Bij hun heeft ze telkens geen vaste prijs gegevens maar gezegd dat ze mochten geven wat ze zelf gepast dachten en ze gebruikt dat geld om nieuwe producten te kopen. Indien je geinteresseerd zou zijn, stuur me een mailtje op sabine@develdbloem.be en dan stuur ik haar telefoonnummer door. Een emailadres heb ik niet en iemand anders zijn telefoonnr op het internet gooien doe ik liever niet.
Groetjes
Sabine
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
18-3-2010 20:39:49
Hey
Ik heb ook gekozen voor Latana. Moet nog wel mijn proef laten doen, maar ze was heel vriendelijk aan de telefoon en haar prijs valt heel goed mee.
groetjes
|
|
Hani
|
20-3-2010 15:56:59
Beste Cindy,
Nog steeds op zoek? Dan kan ik jou als prof.visagiste helpen, voor meer info graag een mailtje: hani@live.be
Groetjes
Hani
|
|
Bianca
|
29-3-2010 16:03:21
Hey Cindy
Alvast proficiat met jullie trouwplannen. Bekijk mijn site www.ellegancia.be eens even voor de verschillende mogelijkheden, ik kom ook aan huis.
Groetjes
Bianca
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|