Terug naar overzicht
neen, dat is echt larry... je kunt ze altijd aandoen om eventueel oneffenheden te verdoezelen of jezelf een beetje kleur te geven, maar het is zeker geen must voor foto's. De natuurlijkste foto's zijn meestal de mooiste, en je moet doen waar je je goed bij voelt. als je het niet gewoon bent, kan ik mij voorstellen dat het nogal geplamuurt aanvoelt en dat kan niet op je mooie dag xxx veel succes
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, iedereen is daar vrij in hé. Je kunt eventueel gewoon met een concealer stick kleine oneffenheden zoals een littekentje of vlekje wat verdoezelen, dan zie je er toch wat egaler uit zonder je ongemakkelijk te voelen :-)
Da is idd nie nodig, ik draag zelf ook weinig make-up, alleen mascara en een beetje found de teint(enkel in winter om nie te wit te zien) en ik wil er op mijn trouw ook naturel uitzien, anders zou ik het nie meer zijn. Iets extra mag wel die dag maar zeker niet te veel.groetjes
Bruidjes, ik ben zelf een visagiste in opleiding, en ik heb al heel veel foto's voor en na make-up gezien en er is echt wel een groot verschil tussen! Door de fond-de-teint ga je er frisser en jonger uitzien. Je moet ook in rekening brengen dat een visagiste andere producten gebruikt dan deze dat je in de supermarkt kan kopen en dat deze op een heel andere manier is aangebracht dan dat je het zelf zou doen. Moest je toch echt geen fond-de-teint willen, zou ik eventueel toch opteren voor een gekleurde dagcreme en zeker afpoederen om blinken te voorkomen. Succes ermee!
Ik ben zeker niet van plan om naar een visagiste te gaan eerder om de kosten maar... Mijn zus liet zich schminken bij haar trouw en ze zag eruit als een bommeke :) Geloof mij: dat is de eerste keer in 27 jaar dat ik dit vna mijn eigen zus kon zeggen. Dat meot toch al iets betekenen. Dus ondanks dat ik het zelf niet ga doen moet ik toegeven dat t verschil de moeite was! En dit terwijl ze gewoon zichzelf bleef uitzien. Kitty