Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodiging rent a priest: help!

  12-3-2010 12:39:30
Hallo iedereen,

Ik ben volop bezig met de uitnodigingen, aangezien zij volgende week naar de drukker moeten. Het ontwerp is af maar ik geraak er niet uit welke tekst te gebruiken.

Wij trouwen om 11.30 en s avonds om 17u is er vlak voor het avondfeest een viering met rent a priest in de feestzaal. Nu, wij willen een intieme plechtigheid en daarom komt niet iedereen naar de viering die naar het avondfeest komt.

Zouden jullie 2 verschillende uitnodigingen maken? of hoe kan ik dit oplossen?
Tot nu toe heb ik als tekst (voor genodigden viering en feest):
Wij trouwen om 11.30 in het gemeentehuis van Heist-op-den-Berg.
Je bent van harte welkom op onze huwelijksviering om 17.00 in feestzaal Daemshof te Noorderwijk. Aansluitend heffen we samen het glas, eten we ons buikje vol en zwieren we een beentje in het rond.

Voor de genodigden van het avondfeest zou ik:
Je bent van harte welkom op ons avondfeest om 18.30 in feestzaal Daemshof te Noorderwijk.

Wat denken jullie?

Bedankt!

Katrien
15-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1438


Inge
26-6-2010
 Meld misbruik12-3-2010 12:54:34

Hey,

Wij hebben ongeveer hetzelfde.
Wij trouwen niet voor de kerk maar geven een ja-woord om 16u.voor ons feest.
Hierop worden slecht goede vrienden en dichte familie uitgenodigd.

hoe ik het heb aangepakt:
iedereen wordt uitgenodigd op ons feest. er staat dus op onze uitnodiging dat ze hierop welkom zijn.
wij steken kleine kaartjes tussen de uitnodiging voor diegene die uitgenodigd worden voor ons ja-woord. een leuk gedichtje met de locatie.

zo zou je het ook kunnen aanpakken he?
dan zou ik wel op de algemene uitnodiging 18.30u feestzaal zetten en dan voor diegene die uitgenodigd worden voor jullie viering 17u zetten.

Zo zou ik het doen :)

succes!
Inge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info