Terug naar overzicht
He, Dit is allemaal te zien wat je wilt. Voor ons koste mijn bruidboeket 30 euro.1 corsage voor mijn man, het altaarstuk + de 2 bloemen voor aan onze stoelen en 4 mandjes gevuld met sleutelboemen 70 euro. Dus in totaal 100 euro. Met er dan bij zeggen dat het altaar stuk normaal goedkopper was maar ons thema was zonnenbloemen en in februari zonnebloemen verkrijgen is niet zo gemakelijk. Hopelijk heb je er iets aan.. Frida
hey, Bij Vandendriessche in Lichtervelde maken ze mooie bloemstukken en bruidsboeketten. Eerlijk gezegd vindt ik het daar wel wat duur, maja er zijn mensen die nu eenmaal 80 euro willen uitgeven aan bruidsboeket en dergelijke. Ik heb ook al goeie kritieken gehoord van Carron in Staden. Ikzelf ga naar bloemenweelde Decleir in Kortemark. Niet te duur. Maar het is ook te zien welke bloemen je wilt gebruiken. Als ik jou was zou ik gewoon eens binnengaan en hun prijzen vragen, vragen staat immers vrij ;) groetjes Petroeska
Hallo, Ik was van plan om naar Vandendriessche te gaan, ik vond de prijzen meevallen, 80 e voor bruidsboeket en 50 e voor altaarstuk, maar ik heb pech. Ze zijn slechts één weekend niet open tijdens de zomer en dan net het weekend dat we trouwen. Spijtig. Succes. Heidi