Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech

  22-2-2010 22:07:54
hoi allemaal,
Wij hebben aan onze ouders gevraagd niet te speechen, t is dat de relaties onderling niet zo best zijn, ik ben de helft van mijn leven ook niet opgegroeid bij hen.
Dit hebben we ook aan mijn vriendin haar vader gevraagd, maar ik heb de indruk dat hij dat toch liever wel doet?
Hoe halen we het op een beleefde manier nog eens aan? Het moet echt wel duidelijk zijn dat we dit absoluut niet zouden apprecieren...

kristien
25-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1166


B
25-9-2010
 Meld misbruik23-2-2010 8:08:11

Hey Kristien... misschien moet je het nog eens lachend aanhalen: 'Jeez, ik zit echt wel met schrik dat je toch zou speechen... :) Maar ik hoop dat je begrijpt dat dat voor ons echt niet leuk zou zijn op die dag, zoals al eerder gezegd, omdat...' en er zo misschien een conversatie rond starten.

Good luck!



Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik23-2-2010 11:53:51

Hallo,

Het is jullie feest en jullie beslissen. Voor een speech is een micro nodig, dus ik zou vooraf duidelijk afspreken met de DJ dat dit niet de bedoeling is en hem dus in geen geval de micro te laten afgeven aan je ouders.
Ook kan je de mensen in de feestzaal op de hoogte brengen van mogelijke spanningen.
Zo hebben wij al gevraagd om zeker geen sterke drank zichtbaar achter de bar te laten staan, omdat we anders mss met enkele zatte mensen te maken kunnen hebben

Groetje en hopelijk vind je een oplossing voor jullie probleem


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...