Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw binnen 56 dagen en een gebroken teen

  20-2-2010 18:52:31
Eergisteren op mijn werk mijn voet gestoten tegen een rolstoel (heel dom maar risico's van het vak zeker) . Nu, ik kan nog goed tegen pijn, dus nog 2 dagen rondgelopen met de pijn. Gisteren dan een pasbeurt gehad voor men kleedje, het probleem begon al toen ik niet in mijn trouwschoenen kon. Met heel veel pijn heb ik mijn voet er toch in gemurwd, want geef toe voor uwen trouw doet ge toch alles, dus pijn of niet ik wou en zou in mijn trouwschoen geraken. Gisterenavond dan toch maar naar de dokter geweest en foto's gaan laten nemen. Conclusie : mijn kleine teen gebroken rats door. Dus nu ben ik 3 weken thuis , voet ingetaped en kmag er totaal niet op steunen. Als het niet geneest in die periode mag ik onder het mes en dit terwijl ik op 16 april trouw. Ik voel me alles behalve gelukkig nu, en kan natuurlijk wenen om het minste. Iedereen maakt er wel grapjes over dat ik in mijn crocks zal moeten trouwen, maar binnenin voel ik mij pffff.

Sorry voor mijn geklaag maar moest het gewoon efkes kwijt.
Een verdrietig bruidje

Petroeska
16/04/2010

Petroeska
16-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1627


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik20-2-2010 20:21:22

Hey meid!
Kop op, hoe lang moetje in de plaaster?
Dat komt allemaal wel goed, MET uw trouwschoentjes aan, rusten hé!

Marieke



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik20-2-2010 20:27:09

Hey meid,

Komt allemaal goed! Ik heb mijn kleine teen ook ooit gebroken en na twee weken goed rusten, kon ik al terug wat uit de voeten! Ik zou goed rusten!

Groetjes,
Edel
07/08/2010



Karla
16-4-2010
 Meld misbruik20-2-2010 21:52:34


O nee, meiske toch!
Ja, ge gaat u nu toch heel goed aan die drie weken moeten houden zene. Toegegeven, tegen onze 55 dagen lijken die drie weken rust een eeuwigheid, maar daarna schieten er nog 5 weken over he.
Heb gisteren ook mijn pasbeurt gehad en ik kreeg last aan mijnen dikke teen ;) Ben dan ook van plan ze op te spannen met een vochtig doekje erin, en nadien ga ik dienen truc van de diepvries proberen. (gesloten plastic zak, 2-3 uur en nadien direkt aandoen)
Dat lijkt me voor jou misschien ook een goed idee. Maar geef je teentje na die eerste drie weken toch eerst nog wat ruimte...
Over een operatie zou ik me nu niet druk maken, de kans is heel groot dat die niet gaat nodig zijn.
Laat je niet opjagen, het komt heus wel goed. Je hebt ook al het meeste al geregeld dacht ik he, dus probeer je te ontspannen, zet je veel achter de computer en klaag zoveel je wilt ;) Daar zijn we hier voor he meid!

Ik brand alvast een kaarsje!
Dikke knuf,

Karla



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik20-2-2010 22:19:50

Thx iedereen. Inderdaad het is rusten geblazen nu. Maar kheb een schat van een toekomstig ventje die mij goed in de watten legt. Gelukkig is alles al geregeld en hoef ik mij daar geen zorgen over te maken. Dus been omhoog voor 3 weken en veel hier komen klagen.

nog es een dikke merci
Petroeska



Nancy
5-6-2010
 Meld misbruik20-2-2010 22:45:10

Ik wens je veel beterschap,3 weken rusten dat moet je dan zeker doen!! relaxen en idd veel op de pc als ontspanning!!
groetjes
Nancy



frida
6-2-2010
 Meld misbruik21-2-2010 9:25:37

dag, ik wens je alvast heel veel rust toe.. Rust met die voet maar goed uit en kan jij toch stralen op jullie dag.

Ik duim voor je.

frida



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-2-2010 12:24:52

Dat komt wel goed. Profiteer nu maar van je rust.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...