Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer bedankingen mercikes geven op avondfeest?

  20-2-2010 16:03:01
Hey bruidjes,
Ik wou ook graag als bedankingen mercikes geven in een zakje. Maar ik zit er alleen mee wanneer je dat dan weer moet geven. Als de mensen naar huis gaan doen ze dit meestal denk ik, maar ik heb geen zin om elke keer van de dansvloer te gaan of van mijn volk weg speciaal om die mercikes te geven. Hoe doen jullie dit?
groetjes ellen!

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1119


Sofie

 Meld misbruik20-2-2010 16:19:29

Ik zou dat op een tafeltje aan de uitgang zetten zodat de mensen dat zelf kunnen meenemen. Als ze afscheid komen nemen, kun je zeggen dat ze maar eentje moeten meenemen als ze willen

Sofie
15/05/10



sofie
24-10-2009
 Meld misbruik20-2-2010 16:31:17

wij hebben dat gedaan tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, dan heb je een beetje tijd om rond te gaan



Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik20-2-2010 18:37:16

Hey,

Wij zetten het gewoon op de tafel, en hangen er ineens een naamkaartje aan.
Het idee van Sofie vind ik ook wel leuk, maar ik denk dat er altijd wel mensen zijn die er dan 2 meenemen. En dan heb je tegen dat de laatste mensen naar huis gaan geen bedankingen meer om te geven.

Groetjes,



Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik20-2-2010 19:37:21

Merci alvast voor jullie reacties hé. Maar ik zou wel voor iedere persoon één zakje voorzien. Ik vind het wel een goed idee van Sofie om ze aan de uitgang te zetten en het dan te zeggen, bij vertrek komen de meeste mensen toch nog iets zeggen hé uit beleefdheid denk ik toch. Denk je dan nog dat de mensen er meerdere per persoon gaan meenemen? Zou ik wel wat onbeleefd vinden amai!
groetjes ellen!



Nancy
5-6-2010
 Meld misbruik20-2-2010 22:59:57

Hey,ik zou ook graag een bedankje afgeven op het feest en denk dat ik ons zoontje en mijn metekindje die onze bruidskindjes zijn (9 jaar en 11 jaar)dat ga laten doen direct na het eten op een rustig muziekje en als onze andere kinderen (21 en 27 jaar) willen meehelpen dan mogen zij dat ook want er zullen 150 mensen aanwezig zijn
Groetjes
Nancy 5/6/2010



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-2-2010 13:45:25

Als je ze aan de uitgang plaatst, zet ze dan bij je gastenboek! Zo weten ze meteen dat ze ook iets kunnen noteren! ;-)

Groetjes,

Véro



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik21-2-2010 16:50:51

bij ons ook aan de uitgang, heb het ook altijd zo geweten. Denk echt niet dat mensen zo boertig gaan zijn om er 2 mee te nemen hoor...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...