Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

plaatskaarthoudertjes per 2?

  17-2-2010 22:34:36
Hey allemaal,
We hebben al even beslist welke plaatskaarthoudertjes we willen, ze passen perfect bij ons thema en zijn superschattig, het zijn tevens de bedankjes voor de mensen om mee te nemen!

Maar ze zijn wel duur, komt op bijna €200 in totaal zonder kaartjes erbij...
Nu is het volgens mij toch de bedoeling van koppels niet uit mekaar te trekken en die zitten dus toch naast elkaar he.

Is het een optie om één plaatsnaampje per koppel te voorzien (bv. Tom & Stephanie) of vinden jullie dat dat te gierig overkomt? De singles krijgen dat zowiezo eentje voor hun alleen he ;)

Groetjes,
Stephanie

Stephanie
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1202


kristien
25-6-2010
 Meld misbruik17-2-2010 23:12:08

ALs het veel uitmaakt wie van het koppel links/rechts zit, zou ik er wel 2 apparte maken. Dit om vergissingen te voorkomen, dan kunnen ze niet anders dan op die plek gaan zitten waar hun eigen kaartje staat.
Wij gebruiken gewoon geplooide kaartjes, dus de prijs speelt bij ons niet zo mee...



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik18-2-2010 8:13:10

Dat is wel eens origineel en komt volgens mij helemaal niet gierig over hoor. Voor mij kan het perfect.



joke
1-8-2009
 Meld misbruik18-2-2010 13:19:08

mss praktisch vraagje, waar ga je die plaatskaarthouders zetten? normaal staan die toch op of achter het bord??
dan ga je tafels hebben met houders op het bord (single) en houdertje tussen 2 borden (voor een koppel). gaat dat niet beetje raar zicht zijn?



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-2-2010 13:54:27

Door de plaatsnaamkaartjes zullen de koppels wel naast elkaar gaan zitten...
Bij ons waren de plaatsen aan tafel vrij en we zagen toch dat aan verschillende tafels de mannen aan één kant gingen zitten en de vrouwen aan de andere kant (ook al hadden we ronde tafels). Dit was vooral aan tafels waar de mensen elkaar goed kenden, bv. nonkels en tantes, neven en nichten.

Groetjes,

Véro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...