Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND: kado getuigen

  17-2-2010 8:39:41
hoi, wij trouwen vrijdag 19-02, dus overmorgen en ik ben nog hopeloos op zoek naar een kado voor onze getuigen. Morgen is mijn laatste kan om iets te halen; Wie heeft hier tips?????

isabelle
19-2-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1667


Els
29-5-2010
 Meld misbruik17-2-2010 8:55:59

Hallo

om nu nog ergens iets te bestellen, zal dus moeilijk worden. Wij gaan onze getuigen gewoon op een later tijdstip trakteren op een etentje. Wat je ook kan doen, is hen trakteren op een luxe-ontbijt. Er is zeker wel een bakker in je buurt die dit doet.

maak er vrijdag een onvergetelijke dag van!
Els



stefanie

 Meld misbruik17-2-2010 10:07:02

toen ik getuige was vorig jaar bij mijn vriendin heb ik een prachtig boeket gekregen en ik was daar allezins heel blij mee. De mannen hadden wijn gekregen. een bedanking maak je vooral speciaal door de woorden die je zegt. ik vermoed dat je getuigen geen gigantisch kado verwachten
mss bongobon, ontbijt aan huis, ..... dingen die je nu nog wel kunt halen.
ik weet dat ik echt super blij was met mijn gigantische bloemenboeket. succes en leuke trouw



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik17-2-2010 12:42:59

Hoi
Wij hadden een klein verrassingsmandje samengesteld met dingen die ze zelf leuk vinden: een bongobon voor een etentje, een boekje met allemaal gedichtjes over zussen, een groeiboon 'voor de liefste zus', een fles favoriete drank, een boekenbon,een bloemetje,...
xxx




joke
1-8-2009
 Meld misbruik17-2-2010 13:41:50

hey!

Wij hebben onze getuigen geen cadeaus gegeven.Ik persoonlijk vind dat het vaak heel ver gaat :
- iedereen geeft het bruidskoppel een cadeau
- het bruidskoppel koopt cadeau voor de ouders, voor de getuigen, voor elkaar enz enz enz
Je kan je appreciatie tegenwoordig precies enkel laten zien door de grootte van het bedrag van de cadeau dat je gekocht hebt.Als je een leuk idee hebt voor de getuigen, super Als je dat niet hebt, zou ik me daar in de verste verte niet zenuwachtig in maken!
Onze broers en zussen waren vereerd dat ze dat mochten doen en hebben hier geen cadeau voor gekregen.
Wij zijn ook al getuigen mogen zijn en ik vond dat een véél groter voorrecht en heb mij nooit beklaagd dat we hier geen cadeau voor hebben gekregen.
Mss is dit streekgebonden?

Veel plezier op dé dag!
groetjes



frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-2-2010 15:20:36

dag,

Wij hebben onze getuigen geen kado gegeven. Ik vind het opzich al een eer om getuigen te mogen zijn. Moet daar altijd iets tegen over staan?
Denk eigenlijk ook niet dat ze dat verwachten.

Groetjes Frida
6.2.2010



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik17-2-2010 15:34:26

Ik zou U hier ook niet te veel zorgen om maken.
Als je echt wilt doen/geven, kan je ze achteraf op een etentje trakteren, ofwel een Bongobon, daar doe je nooit kwaad mee.



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik17-2-2010 18:49:50

Ik vond dat de getuigen wel iets verdienden want uiteindelijk hebben ze ons enorm geholpen met alle voorbereidingen en hadden ook kosten noch moeite gespaard voor het organiseren van onze vrijgezellendag.
Een bedanking is vanzelfsprekend dan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...