Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Keuze misliedjes

  16-2-2010 11:27:20
Halo dames,


Wat denken jullie:
Intrede : Instrumentaal
Marco Borsato - Dochters
Tussenzang : Bryan Adams - Everything I Do
Tussenzang : John Hiatt - Have a little
faith in me
Communie : Milk inc - Walk on water
(aangepaste versie)
Uittredelied : Black Eyed Peas - I gotta
feeling (aangepaste versie)
Wij hebben een live bandje.

Lied binnenkomen zaal : - suite?????
- wij ???????
- bruidstaart
Iemand suggesties?

Ben benieuwd naar jullie mening en raad.

Gwen
14.05.2010.

Gwen
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2211


ilse
28-8-2010
 Meld misbruik16-2-2010 12:05:10

ey,

wij zullen wrs ook als intredelied dochters nemen van marco, nemen jullie de volledige versie? Milc inc vind ik niet zo gepast in maar als je er iets speciaals mee hebt wrm niet, het is jullie mis en jullie moeten zich er goed bij voelen hé!

goh een liedje voor het binnenkomen van de suite, iets krachtigs met veel ambiance veel gebruiken ze le sac du connemara van michel sarcou of da liedje van safri duo word ook zeer veel gebruikt.



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik16-2-2010 12:15:57

Ja wij nemen de volledige versie ervan, tja ik vond het ook niet zo gepast maar als ze het brengen in een andere versie is het zo mooi....

Gwen



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-2-2010 12:19:33

Misschien wat erg veel liedjes, maar kan ook aan mij liggen hoor. Ik hou dat liefst beperkt tot minimum, 't is tijd dat iedereen gewoon op stoeltje zit te wachten tot de tijd voorbijgaat, dan steek ik er liever nog meer persoonlijks in.



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik16-2-2010 13:42:42

Inderdaad veel liedjes zoals Kathleen zegt. We merkten zelf dat tegen de helft van een lied, de mensen begonnen rond te kijken en met hun duimen te draaien... Qua muziek zal ik niet kunnen helpen want wij hebben het traditioneel gehouden met de bruidsmars van Wagner en als uittredelied "ik hou van u/ je t'aime tu sais".

Super dat er een livebandje gaat komen, misschien vandaar dat jullie er iets meer muziek in steken... Je kan aan hen misschien vragen om bepaalde stukken iets korter te maken ofzo. Je mis mag echt niet langer als 1u à 1u15 duren, anders worden mensen verveeld :-) Is maar een tip he!

Veel plezier nog met de voorbereidingen!




Lien
16-2-2008
 Meld misbruik16-2-2010 15:00:27

5 liedjes is nochtans héél normaal... het lijkt meer omdat er onder elkaar geschreven wordt... Milc Inc vind ik persoonlijk ook niet zo geweldig maar 100 mensen is 100 meningen hé...
Groetjes!



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik16-2-2010 15:02:56

Hallo,


5 liedjes is inderdaad normaal, en ik wAS er eerst ook niet voor maar het is een lang liedje wat wel moet tijdens de communie omdat het word gezongen en is zo anders in elkaar gestoken qua muziek dat ik er echt de tranen van in mijn ogen had.
Maar is naturlijk ieder zijn eigen mening.

Alvast bedankt.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-2-2010 16:29:28

Ik zou wél voor Milk Inc. gaan! Dat is waarschijnlijk die héél rustige versie die ze o.a. ook in het Sportpaleis brengen. Doén!

Groetjes,

Véro



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-2-2010 16:45:56

Zoals Lien mooi verwoordt: 100 mensen, 100 meningen. Ik persoonlijk houd niet van zoveel liedjes, 't is tijd die gezapiger voorbijgaat, zo was mijn ervaring bij mijn nicht, het doet de mis langer duren op 'n (voor MIJ hé) storende manier. Toen zei ik dat ik voor mezelf die tijd dan véél liever zinvoller opvulde.




Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik19-2-2010 17:10:52

Wij dachten eerst ook aan I gotta feeling als uittrede lied, maar hebben uiteindelijk gekozen voor Beautiful Day van U2 als uittredelied en I gotta feeling wordt ons intredelied 's avonds.

Groetjes
Sabine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...