Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 april 1 jaar getrouwd -> tips verrassing echtgenoot

  15-2-2010 21:04:04
Hey dames,

Ik zoek nog altijd iets leuk voor mij en m'n echtgenoot op 18 april.
Graag een originele overnachting in België of een weekendje Parijs ofzo had ik al gedacht.

Kan iemand me helpen?

Grts

Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1491


Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik16-2-2010 11:41:46

Een ballonvlucht... Als het weer het toelaat natuurlijk... Maar als het lukt, is het wel super leuk (er bestaan ballons met kleine mandjes waar je enkel met de piloot bent, om het romantisch te houden moet je natuurlijk niet in zo'n reuze mand kruipen :) )



Kristina

 Meld misbruik16-2-2010 12:46:16

Al eens aan Italië gedacht?
Met Ryanair sta je er op 1u30.
Een van de meest romantische plaatsen ter wereld...
Shoppen, wijndegustaties, wellness, natuur en kunst. Zou een mooi weekendje kunnen worden voor jullie. Zeker in april, want dan schijnt de zon er al volop!
Mijn vriendin trouwt er van de zomer met de hulp van een Belgische wedding planner die er ook woont.
Zij zouden ook andere evenementen doen, feesten, en huwelijksverjaardagen...
Misschien kan je aan hen hulp vragen?
Als je wilt vraag ik hun gegevens even na.
Grtjs




Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik16-2-2010 13:19:57

Hey, wat jullie kunnen doen is bijvoorbeeld teruggaan naar jullie feestzaal en daar iets gaan eten? Tenzij jullie met catering hebben gewerkt natuurlijk.

Je kan misschien een boekje schrijven over alles wat er dat afgelopen jaar gebeurd is?!

Als het echt gaat over ergens weg te gaan, gho, ga dan naar een plaats die het beste past bij jullie. Misschien kunnen jullie een wandeling maken in de omgeving van jullie fotoshoot (tenzij dit binnen was).

Hopelijk kon ik zo helpen.

Groetjes
Katrien
Reeds 136 dagen getrouwd :)



Gitte
3-10-2009
 Meld misbruik24-3-2010 23:05:23

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden dat je in Mechelen in een kerk kunt gaan slapen. De foto's zijn in ieder geval prachtig.
Dit is de site:
www.martinshotels.com

Er zijn nog andere unieke locaties.
Zou het zelf graag ooit gaan doen.

Veel succes!
Groeten,
Gitte


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...