Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaaldecoratie

  14-2-2010 17:02:42
Lieve bruidjes,
Mijn grote dag is op 21/8/2010.
Aangezien 3/4de van mijn genodigden in mijn geboortedorp woont hebben wij bewust ook gekozen voor een zaaltje in dit dorp. Kwestie dat er een pintje gedronken kan worden. Het zaaltje is onlangs vernieuwd maar ik zou de zaal super gezellig willen maken met voile ea. Is er iemand die nog zaken van zijn grote dag heeft die hij kan missen?
Groetjes en alvast bedankt, Veerle

veerle
21-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1729


Hase
1-1-2016
 Meld misbruik14-2-2010 17:11:17

Wij trouwen op 14 mei en zullen zowat heel onze tafeldecoratie daarna te koop zetten. Stuur me gerust een mailtje op hase@haseseghers.be om te horen wat we zoal hebben ... groetjes!



veerle
21-8-2010
 Meld misbruik14-2-2010 17:18:09

Hasse, bedankt voor je snelle reactie. Laat me gerust weten wat je zoal kwijt wil en tegen welke prijs.
Veerle.vandenbempt@telenet.be
Voor de rest nog veel succes met de verdere voorbereidingen. Vanwaar ben je trouwens?



heidi

 Meld misbruik15-2-2010 12:06:07

wij werkten voor mijn zus haar trouw veel met klimop, is gratis en kan je mooie dingen mee doen. Daarbij wat voile en bloemen. Ook hadden we in glasdallen (van die troebele, iemand dat we kenden maakte er een gaatje in en daar hadden we een kaars in gezet, was echt suppermooi



Annemiet
7-8-2010
 Meld misbruik15-2-2010 14:45:05

Hoi, wij trouwen op 7/8/10, ook in ons dorp om dezelfde reden ;-)
We dachten ook met veel groen en voile te nemen. Dus wanneer de starter niet geïnteresseerd is, mag er ook naar ons doorgestuurd worden, we zijn bereid material over te kopen of 'huren'. Alvast bedankt! annemietgeldof@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...