Terug naar overzicht
Ik had bloemist Koopmans in gedachten voor mijn bloemen.Ik moet in april/mei daar langs gaan maar ik heb wel geen idee van prijs.Hij is gelegen in stad Sint Truiden zelf aan de kerk.Maureen11/09/2010
Hey!Leuk om bruidjes uit m'n regio tegen te komen :-)Waar en wanneer trouwen jullie juist?Ik op 7 augustus in Heers... Spannend!!Bloemen Koopmans is idd wel de beste bloemist uit Sint-Truiden. Hun bloemstukken zijn ook altijd heel mooi dus ik neem aan dat ze voor een huwelijk zéker goede kwaliteit kunnen leveren! Mijn bruidsboeket en corsages worden door mijn schoonmoeder gemaakt...Groetjeswendy
Denk dat mijn aanstaande mijn bruidsboeket ook bij koopmans zal gaan halen.Wij trouwen op 24 april 2010 in Halmaal.Groetjes,sofie
Hallo!in Tongeren is er ook een geweldig goede bloemist in de Maastrichterstraat (nr 13), bij "Il verde in festa" noemt het. Michel maakt prachtige boeketten, zeker de moeite waard om 'ns te gaan kijken! (ook al is het niet echt sint-truiden zelf)Wij trouwen op 11 september in Heers :)Groetjes,esther
Bedankt! Denk dat ik bij Bloemen Koopmans ga bestellen. Wij trouwen op 31/07 in Sint-Truiden.