Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapsel

  11-2-2010 13:56:00
Beste bruidjes,
ik ben gisteren voor mijn eerste proefkapsel geweest. Ik vond het heel mooi toen ik bij de kapster zat, maar toen ik thuiskwam en het op foto zag enzo was ik teleurgesteld! Nu hadk graag nog eens teruggegaan om iets anders te proberen, maar kheb wat schrik voor de reactie van men kapster..Kga het toch riskeren, want nadien bekeken pastte het me toch niet echt.

xxxxxxxxxx Liesbeth 7/05/2010

liesbeth
7-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1045


frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-2-2010 14:20:18

dag,

Niet twijfelen maar doen. Je wilt toch op de trouwdag dat alles perfect is dus ook u haar. Ik heb zelf 3 keer terug geweest en jawel de derde keer was het juiste en waar ik me goed bij voelde.

Frida



monica
22-5-2010
 Meld misbruik12-2-2010 9:43:17

tuurlijk, blijven gaan tot je r 100% blij mee bent!
ik ga zelf ergens in maart een vrije dag nemen om op diezelfde dag én mijn haar én mijn proefmake-up te testen.
De kapper zei zelf, doe het op een dag in de week, neem er verlof voor, dan hebbben wij meer tijd en kunnen we vanalles op dizelfde dag proberen..
je hoeft je dus zeker niet slecht te voelen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...