Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen Scala (beveren) en Horta (Antwerpen)

  11-2-2010 13:36:46
Hallo zijn er mensen die al ervaringen hebben met de Scala in Beveren of de Horta in Antwerpen?

irmlind

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2092


wendy
24-8-2010
 Meld misbruik11-2-2010 17:10:47

Hallo Irmlind ,

Horta is echt chique hoor ! Enige nadeel is het prijskaartje :-) we waren ook gaan horen en zien en heb dat moeten laten passeren :-) Scala is ook héél erg mooi ! En prijselijk vindt ik ..Maar vermits we hebben besloten en vast gelegd om te trouwen op curacao hoef ik geen zaal meer te zoeken , dus ik wens je een fijne zoektocht naar een zaal en ga ze zeker is allebei bezoeken want het zijn echt wel aanraders ;-)
Grtjs Wendy



irmlind

 Meld misbruik11-2-2010 17:35:06

we zijn naar beiden gaan zien en vinden ze allebei echt de moeite. We hebben nu ook de offertes ontvangen en van prijs lopen ze eigenlijk zo goed als gelijk... Vandaar nu de moeilijke keuze




wendy
24-8-2010
 Meld misbruik11-2-2010 19:50:29

Wij waren met 180 personen , en dat viel bij horta duur uit maar als het bij jou gelijk is kan je kiezen eh :-) Best moeilijk wel he :-) Ik vindt scala vrij romantisch en horta heel chique en stijlvol....Aan jou de keuze meid ;-)



Bianca

 Meld misbruik12-2-2010 12:33:25

Hallo
Wij hebben al een huwelijksfeest gehad in Scala. Was heel goed. Maar wij hebben geopteerd voor Hof Ten Damme. Omdat we het daar nog mooier vinden (romantischer) en het eten veel lekkerder is. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-2-2010 13:22:36

Wij zijn zelf getrouwd in Scala! Een superaanrader!!! Ik kan niks negatiefs erover vertellen! Lekker eten, romantische locatie (receptie was in de tuin), super service!!!
Mijn oma was die dag van de zenuwen gevallen en moest naar spoed. Mijn tante en nonkel hebben haar moeten wegvoeren ze kwamen alle 3 te laat voor het diner. De zaal heeft speciaal voor hen alles nog eens opgewarmd en ze hebben dan toch nog alles kunnen proeven (ook al was het toen al 22u).
Enne... de rekening achteraf veel hééééél goed mee!

Groetjes,

Véro



joke
1-8-2009
 Meld misbruik12-2-2010 13:29:02

hey!

wij hebben al eens gefeest in Horta en dat was in één woord af. alles was prima in orde : zeer mooie zaal en heerlijk eten (drank mocht zelf worden meegebracht, mits betalen van kurkgeld)
grtj



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik12-2-2010 14:16:20

Hey,

als je Horta wil, moet je wel wat bedenken natuurlijk, dingen waarop wij zijn afgeknapt:

- Véél te duur kurkgeld
- Geen tuin, wel terras maar vond ik niet echt mooi
- 't Eten: weet niet hoe 't op feesten is, maar in hun groot café is de kwaliteit nogal onstabiel. Heb er al lekker gegeten, maar ook al slecht. (Privé en zakelijk)
- Als je op zaterdag trouwt in de zomer: 't is er ERG druk dan, héél veel toeristen+shoppers die daar langs komen, 't is er dan ook markt (in de zomer alleen blijft 't erg lang markt tot iets voor avond). Dat en feit dat je naast stadsschouwburg zit, maakt parkeren voor je gasten erg lastig en duur.
Er zijn idd wel wat ondergrondse, maar op zulke zaterdagen vrijwel vaak vol, al helemaal als er populaire vertoning is in de stadsschouwburg welk vlak naast Horta ligt.
Naast 't parkeerprobleem, lijkt 't me ni gezellig op 't terras te staan terwijl je zoveel lawaai van voorbijgangers/marktkramers of toeschouwers van stadschouwburg die massaal naar buiten komen na voorstelling te verduren krijgt.

Uiteraard zijn dit subjectieve argumenten waarom ik er niet zo'n goed gevoel bij had, maar je ziet zelf maar wat je er mee doet. :)

Scala: kan er zelf niets van zeggen, maar heb horen zeggen dat de kuiken en sanitair erg verouderd is, de toiletten zijn er erg aangenaam (naar 't schijnt hé).



Edel
7-8-2010
 Meld misbruik13-2-2010 21:21:00

Hey,

Mijn zusje haar trouwfeest was in Scala en we waren heel tevreden!!! Lekker eten, mooie locatie en een supervriendelijke bediening!

Groetjes,
Edel
07/08/2010


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...