Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opvang huisdier huwelijksdag?

  9-2-2010 12:07:47
Hey iedereen,

Praktisch vraagje voor diegene met een huisdier onder jullie; wat doen jullie met jullie lieve hondje op jullie huwelijksdag? Wij gaan beiden bij onze ouders slapen voor onze grote dag. Ik vraag me nu af wat we het beste met ons hondje doen. Meenemen naar onze ouders voor de nacht zou wel nog kunnen, maar wat daarna? Alleen in een vreemd huis een hele dag zitten lijkt mij alles behalve een goed idee. Zelf moest hij bij ons thuis blijven lijkt het me ook niet praktisch, want kan hij geen plasje gaan doen. En alle personen die we kennen zijn op onze feest. Hoe lossen jullie dit op?

Groetjes,
Dorien

Dorien
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 766


Lien
7-5-2010
 Meld misbruik9-2-2010 12:19:29

kunnen de buren overdag jullie hondjes eens niet buiten laten? Dan zou het in zijn vertrouwde omgeving kunnen blijven.
Of als je een goed hondenhotel weet waar je terecht kan?
wij gaan ook thuis slapen, maar een poezel kan makkelijker alleen blijven he.



Karla
16-4-2010
 Meld misbruik9-2-2010 12:31:26

hey Dorien,

idd, je kan je hondje misschien al best een dagje laten wennen aan een goed hotelletje. Je dierenarts weet vast en zeker een paar goede adresjes!

groetjes,
Karla



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik9-2-2010 12:44:04

Wijzelf hebben 3 grote honden, 2 van 3 jaar oud en 1tje dat dan 6 maanden zal zijn. Als wij normaal weg gaan, zitten ze buiten in hun ren en dan komt mijn mama naar hier om ze eten te geven en eens te laten lopen in de tuin. Als we trouwen gaat dat echter niet :-) Wij blijven immers met ouders en grootouders overnachten in het hotel van de feestzaal.
Nu ben ik ook aan't overwegen om ze naar een hondenhotel te brengen. Want anders zou het meer dan 24u zijn da ze opgesloten zitten in hun ren buiten en dat krijg ik niet over m'n hart! Maar langs de andere kant: als we ze naar een hotel moeten brengen, moet dat al de dag op voorhand en ik heb ze 's morgens nog graag even bij mij :-) Mijn honden zijn echt mijn kindjes!!
Ik weet het echt nog niet... Het liefst neem ik ze mee, maar dat is praktisch niet haalbaar :-) Eerst ga ik toch nog eens vragen aan de buren, die kunnen misschien in de namiddag eens komen kijken en dan briefen als ze 's avonds op't feest toekomen. Dan ben ik ook weer gerust...
Kent iemand toevallig een goed hondenhotel in Limburg??
Groetjes, Wendy
07/08/10



Saar
5-6-2010
 Meld misbruik9-2-2010 13:16:13

onze 2 border collies (hevige beestjes die ik ABSOLUUT NIET in de buurt van mijn witte kleed wil) gaan voor een dagje op hotel :-)



Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 13:55:25

Bedankt voor jullie reacties. Een hondenhotel lijkt me wel een goed idee. Probleem is dat we ons hondje graag wel kunnen gaan halen voor er bij te zijn tijdens de fotoshoot. Ik weet niet goed hoe ik dit moet oplossen :-(

Groetjes,
Dorien



véronique
21-5-2010
 Meld misbruik9-2-2010 23:12:52

bij ons blijft de hond gewoon thuis en we vragen aan onze familie om tijdens onze fotoshoot de hond buiten te laten. s avonds gaan we ook iemand vragen die hem even wil buiten laten. ons feest is niet zo ver van ons huis. In een vreemd huis gaat niet, hij is al redelijk oud. en we gaan toch zelf thuis slapen s avonds.

groetjes



sandra
19-12-2010
 Meld misbruik10-2-2010 13:21:27

Wij hebben 2 labradors en hebben die naar "Dogotel" in Jabeke gebracht .
Aangezien ze daar al enkele keren zijn geweest waren ze het al gewoon.

Succes nog



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-2-2010 14:54:40

Mijn ventje ging de dag ervoor bij zijn ouders slapen en ik bleef in ons huis. Dus 's morgens, voor ik naar de kapper ging, liet ik onze hond buiten. 's Namiddags na de kerkdienst(dus om +/- 17u00), reden we nog even over huis om de bloemen en geschenken van aan de kerk af te zetten en dan kon de hond ook nog even buiten. Daarna reden we met onze eigen wagens naar de feestzaal.

Groetjes,

Véro



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik13-2-2010 17:04:30

Ik zou een dierenhotel zoeken en dan weet je dat je hondje toch veilig zit want wat als ze je huis komen "versieren"(!) s'avonds? Ik zou niet gerust zijn en daar zit het beestje veilig én gerust!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...